Moest even zoeken naar het meest relevante subforum, maar dit lijkt me toch het meest relevant? Mods mogen hem verplaatsen!
Ik vroeg me af of mensen ervaring hebben met de Traineeship Security & Privacy Professional? Zie bijvoorbeeld deze vacature.
Hoe heb je de traineeship ervaren? Hoe zijn de voorwaarden? Welk salaris krijg je, en wanneer? Hoe heb je het werknemerschap na de training ervaren?
Als je de traineeship goed afrond ben je het volgende:
Thanks alvast!
Ik vroeg me af of mensen ervaring hebben met de Traineeship Security & Privacy Professional? Zie bijvoorbeeld deze vacature.
Hoe heb je de traineeship ervaren? Hoe zijn de voorwaarden? Welk salaris krijg je, en wanneer? Hoe heb je het werknemerschap na de training ervaren?
Als je de traineeship goed afrond ben je het volgende:
Is dat volgens jullie waardevol in de huidige markt en de nabije toekomst?Gedurende het traineeship wordt zowel de technische kant (IT Security), de privacy kant (Data protectie) als de management en proceskant behandeld. Aan het eind van het traineeship ben jij als breed opgeleide Information Security Officer ingezet. Mocht je het examen met goed gevolg afsluiten verdien je bovendien de titel en officiële certificering: S-ISP en S-DPP. Je bent geen onderdeel van ICT, maar dient vanuit een onafhankelijke positie te kunnen adviseren over informatieveiligheid. Je bekijkt daarbij het proces, de menselijke aspecten en de onderliggende informatiesystemen.
Thanks alvast!