Vriendin en ik hebben een vakantie naar Macedonië geboekt na een kort onderzoekje naar het land. Er lijkt veel te doen en te zien maar ik wil graag de ervaring van voorgangers gebruiken om dat spectaculaire plekje te vinden wat je zelf snel mist. We gaan in het hoogseizoen (lange leve werken in het onderwijs) en zijn van plan om te relaxen maar ook sportief te zijn op vakantie.
We zitten 10 dagen in ohrid en daar wil ik waarschijnlijk wel twee of drie dagen een auto huren om het land te verkennen.
We hebben een pakket met drie excursies bestaande uit:
- bezoek aan oud klooster
- wandeling door natuurpark
- bezoek aan enkele dorpjes
Dubbele uitjes zijn natuurlijk niet de bedoeling dus ik zoek nog wat leuke ideeën.
Op de dagen dat we een auto tot onze beschikking hebben zou ik het tof vinden om zelf wat te ontdekken, dus ik zou graag aanraders krijgen. Bij voorkeur niet te ver rijden van Ohrid, tenzij de rit het doel is natuurlijk!
Bij voorbaat dank!
We zitten 10 dagen in ohrid en daar wil ik waarschijnlijk wel twee of drie dagen een auto huren om het land te verkennen.
We hebben een pakket met drie excursies bestaande uit:
- bezoek aan oud klooster
- wandeling door natuurpark
- bezoek aan enkele dorpjes
Dubbele uitjes zijn natuurlijk niet de bedoeling dus ik zoek nog wat leuke ideeën.
Op de dagen dat we een auto tot onze beschikking hebben zou ik het tof vinden om zelf wat te ontdekken, dus ik zou graag aanraders krijgen. Bij voorkeur niet te ver rijden van Ohrid, tenzij de rit het doel is natuurlijk!
Bij voorbaat dank!