Reacties bij gebruikersreviews

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Topicstarter
Ok, ik ga maar weer eens zeuren.

Gebruikersreviews, voornamelijk die van die gast die het erg goed doet, krijgen steevast reacties als:

*Toppertje. +3"
"Mooie review. +3"
"Klasse weer. +3"

Het zijn een aantal gebruikers die dit constant doen. Het krijgt altijd +1 en de "Thanks man!" van die reviewer krijgt ook altijd +1.

Ik klink misschien een beetje zuur, maar dit is puur karma farming en gemiddelde post score omhoogkrikken.
Het voegt helemaal niets toe. Ik heb zelf een paar keer deze reacties naar 0 proberen te modden, maar dat is ook weer zo zuur om altijd maar te doen.

Disclaimer: Weet niet of ik hier goed zit.

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:13

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
't Is gewoon een compliment en een bedankje, het zal (in verreweg de meeste gevallen) echt geen bewuste karma-farming zijn. Verder zijn het reacties die niet echt iets toevoegen, dus een 0 is op zich op zijn plaats, maar een +1 is ook geen probleem.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Topicstarter
Ik snap dat het een compliment is. Maar sommige anderen geven complimenten maar hebben ook inbreng. Het zijn, zoals ik al zei, steevast 2 of 3 mensen die constant slechts de reacties geven die ik aangaf.

Ah well, ik ben dus zuur. Vergeet dit maar.

Edit: Bovendien: Als je meer dan 150K Karma kan verzamelen middels moderaties, en geen Ultra Mod bent, dan is het wel duidelijk waar sommigen op uit zijn. Maar dat is slechts mijn mening.

[ Voor 27% gewijzigd door HMC op 30-05-2017 19:51 ]

Eat the bugs, live in a pod