Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Game pc €600/700.

Pagina: 1
Acties:
  • 251 views

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Zouden julie een game pc voor mij kunnen samenstellen voor max. €600/700? Bedankt.

Relevante software en hardware die ik gebruik
N.V.T.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
N.V.T.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2017 17:29 ]

• Menno02
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-08 10:29
Kom op...

Wij zijn geen afhaalchinees.
Ook zijn we geen computerwinkel waar je je budget en eisen doorgeeft en ze een pc maken.

Ik denk dat je nu wel snapt wat ik bedoel.

PS meestal worden dit soort topics genegeerd, omdat er geen inzet is, de vragen staan er niet voor niks.

Je hebt op magische wijze de vragen van CAA, terwijl in jouw post standaard de vragen van DAA moeten staan.

[ Voor 39% gewijzigd door Menno02 op 30-05-2017 17:34 ]

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
Zouden ze wel door hebben hoe onbeschoft dit eigenlijk over komt? :,)

• Menno02
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-08 10:29
NO_Excuses schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 17:34:
Zouden ze wel door hebben hoe onbeschoft dit eigenlijk over komt? :,)
Het lijkt er zelfs op dat sommigen denken dat wij een computerwinkel zijn. |:(

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
@Menno02 Zelfs dan. Ik loop ook niet een computerwinkel binnen om vervolgens te zeggen. PC. 700 euro. NU. En vervolgens op alle andere vragen te reageren met "nee dat is niet van toepassing". Maar ja een mod begrijpt dit ook wel dus ik denk niet dat we dit topic verder moeten vervuilen :p

Verwijderd

Topicstarter
NO_Excuses schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 17:39:
@Menno02 Zelfs dan. Ik loop ook niet een computerwinkel binnen om vervolgens te zeggen. PC. 700 euro. NU. En vervolgens op alle andere vragen te reageren met "nee dat is niet van toepassing". Maar ja een mod begrijpt dit ook wel dus ik denk niet dat we dit topic verder moeten vervuilen :p
Wat een vergelijking! "PC. 700 euro NU!" Zo vraag ik het niet. Ik heb van mijn vrienden gehoord dat ik via deze website aan kan vragen of er een pc kan worden gemaakt met het budget wat ik heb.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 18:47:
[...]

Wat een vergelijking! "PC. 700 euro NU!" Zo vraag ik het niet. Ik heb van mijn vrienden gehoord dat ik via deze website aan kan vragen of er een pc kan worden gemaakt met het budget wat ik heb.
En als je wat eigen inzet toont dan zijn er hier inderdaad ook genoeg mensen die je kunnen en willen helpen. :) Maar op deze manier hebben mensen niet echt de behoefte om je te helpen. Kom zelf eerst eens met een lijstje wat volgens jou geschikt zou kunnen zijn, kijk eens op het forum of in de best buy guides rond voor advies, er is genoeg informatie beschikbaar om met een eerste opzet te komen en daarna om advies te vragen. :)

• MrSkillzz
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-11 20:06
@BBear lees dit eventjes, Nieuw: topic templates

En als je zelf geen inbreng hebt kopieer dan een bouwlijstje van een andere topic :)

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

Ook verwachten we een eigen opzet.
3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.

Een simpel antwoord als 'Ik heb heb er niet veel verstand van!' óf 'Ik ben veel sneller klaar als jullie het doen!' is uit den boze.
Aangezien dit ontbreekt sluit ik voorlopig je topic. Dit lijkt flauw, maar enerzijds doen we dit om ervoor te zorgen dat je zélf inzicht krijgt in wat er mogelijk is en anderzijds om de kwaliteit van de topicstarts hier te bewaken. Anders vervalt dit subforum in een "ik wil een pc voor x euro, mkay dank je doei" niveau, en dat is iets dat niemand wil :). Je eerste opzet hoeft niet top te zijn, we willen alleen graag dat je er eerst over nadenkt.

Om inspiratie op te doen kun je de verschillende topics in dit subforum doorzoeken en de recente best buy guides van september, november, januari, maart en mei.

Succes!

@de rest, volgende keer niet reageren en gewoon een topicreport aanmaken, dan pakt een mod het op die er wel daadwerkelijk iets mee kan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.