[Sharepoint online] Kalender navigatie automatisch laden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

In onze SharePoint Online omgeving heb ik een frontpage gemaakt en ik heb een aparte kalender addon ingeladen met hierin een kalender waar gebruikers evenementen aan kunnen toevoegen.

Nu heb ik een eigen layout ontwikkeld en hierin de kalender webpart geladen zodat ik die agenda maand weergave op die pagina zie. En van daaruit dan ook items kan toevoegen of bewerken.

Nu mis ik alleen de kalender navigatie knoppen om snel te switchen van maand/jaar en daar ben ik achter gekomen dat het via de volgende code wel weer in beeld komt op die pagina:
code:
1
<div id="DatePickerDiv"> </div>

Alleen er is één vreemd ding hieraan wanneer ik de pagina open blijft die div leeg en zie ik nog geen navigatie knoppen. Pas wanneer ik bv. de weergave van de kalender van maand naar dag switch of ik verander van maand dan wordt de bovenstaande div gevuld met de kalender navigatie knoppen.

Ik heb hieronder de image van de kalender navigatie knoppen wat ik bedoel.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5tU5GiF.png

Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat die navigatie knoppen direct zichtbaar zijn bij het openen van de pagina?
En niet dat ik eerst van maand of weergave moet switchen om dan pas die navigatie knoppen te zien?