Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karenz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-06 13:15
Zijn hier mensen die ervaring hebben met de opleiding: deeltijd Informatica aan Avans in Breda? Ik hoor graag hoe jullie die opleiding ervaren hebben. Is het goed te doen naast een baan van 32 uur en zijn de lessen van goede kwaliteit?

Zelf ben ik nu de opleiding Applicatie Ontwikkeling MBO 4 aan het afronden en ben eind juli klaar. Ik heb het geluk een leuke bedrijf gevonden te hebben die mij de kans geeft om er te blijven werken zolang ik me nog verder wil ontwikkelen en HBO ga doen. Leuke kans want dit wil ik graag ook.

Ik heb meerdere opleidingen bekeken en deze lijkt als best beoordeeld uit de test te komen. Andere studies in Den Haag of Rotterdam zijn beter bereikbaar maar als Avans echt zo goed is dan wil ik graag dat extra stukje reizen.

Ik hoor het graag.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 09-06 11:10
Karenz schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:59:
Zijn hier mensen die ervaring hebben met de opleiding: deeltijd Informatica aan Avans in Breda? Ik hoor graag hoe jullie die opleiding ervaren hebben. Is het goed te doen naast een baan van 32 uur en zijn de lessen van goede kwaliteit?
Ik heb zelf deeltijd informatica gedaan in Eindhoven, en dat was goed te combineren met een fulltime baan. Als je vertelde dat het druk was op het werk, dan was er altijd wel coulance dat je een opdracht later in mocht leveren. En het voordeel van deeltijd informatica vond ik dat je met een groep van 30 uiteenlopende professionals in een lokaal zat, en er dus altijd voldoende praktijkkennis was (af en toe leek het wel of wij de docenten zaten bij te scholen :*) )

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karenz
@Oekiejoekie Goed om te horen! Hoe heb je de deeltijd in Eindhoven ervaren? Hoe zagen de vier jaar eruit qua programma? Fijne aan Avans vind ik dat je les hebt in twee aaneengesloten dagdelen in dit geval do middag/avond.

[ Voor 29% gewijzigd door Karenz op 30-05-2017 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 09-06 11:10
Karenz schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:11:
@Oekiejoekie Goed om te horen! Hoe heb je de deeltijd in Eindhoven ervaren? Hoe zagen de vier jaar eruit qua programma?
Ze deden daar niet aan jaren, vakken waren daar opgedeeld in 8 modules van een jaar (dus bij de module netwerkbeheer kreeg je alle 4 de jaren netwerkbeheer in 1 jaar). Als je 2 modules per jaar deed, was je dus in 4 jaar klaar. Maar er liepen ook mensen rond die alleen de module systeem- en netwerkbeheer deden om door te kunnen groeien op hun werk.

Elke module was een avond les (17.30 - 21.45) met na 2 uur een koffiepauze van een kwartier. Soms 2x2 uur theorie, vaak ook 2 uur theorie en daarna 2 uur praktijk. En als je die praktijk thuis ook kon, was het geen probleem om eerder weg te gaan...

[ Voor 17% gewijzigd door Oekiejoekie op 30-05-2017 16:20 ]

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karenz
Zijn er nog andere mensen met ervaringen bij deze studie of wellicht andere deeltijd informatica studies?