Toon posts:

Geforce3deluxe tv-in vraagje.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er al iemand ervaring met de tv-in van de gf3 deluxe....

want ik krijg hem niet werkend.. heb er een videorecorder op aangesloten voor de tuner... maar ik krijg geen.. beeld. en dat programma wat ik bij heb ulead videostudio kom ik ook niet echt mee uit de voeten iemand ideeen..

txs

Verwijderd

gebruikt er nou niemand nog de tv-in van de gf3 ???

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 14:13
jawel maar ik snap de vraag niet helemaal, hij werkt bij mij iig perfect

heb je toevallig ook virtual dub ofzo of gewoon ff het asus proggie gebruiken, hoe heb je hem aangesloten, via scart of via svideo?

owja en als je hem straks eindelijk werkend hebt en hij stottert gebruik dan de asus11.01C drivers

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:22
hoe sluiten jullie het aan? want ik wil er vanmiddag mee beginnen

Verwijderd

OKe komt ie...

ik heb een videorecorder staan die ik gebruik als tuner..

daar gebruik ik de scart voor als uitgang... daar zitten 3 tulpen aan... eentje loopt naar de tv-in de andere 2 zijn geluid....

Ik gebruik dat ulead videostudio dus wat er bij zat het is de asus gf3 versie.

btw welke formaat moet ik kiezen in het programma. ik heb ze allemaal geprobeerd maar ik krijg geen ontvangst.....

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 14:29 schreef hippi3 het volgende:

daar gebruik ik de scart voor als uitgang... daar zitten 3 tulpen aan... eentje loopt naar de tv-in de andere 2 zijn geluid....

btw welke formaat moet ik kiezen in het programma. ik heb ze allemaal geprobeerd maar ik krijg geen ontvangst.....
Ik denk dat de scartstekker die jij gebruikt een video-in stekker is dwz de gele plug connect nu niet naar de video uit van de video.. :'(

Verwijderd

nog iets...

gebruik je scart of iets anders...

als je scart gebruikt hoeveel pins is hij.. want volgens mij heb ik er alleen eentje die ingaand is en niet uitgaand is.. daar kan het zeker aan liggen???

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 14:34 schreef doophoofd het volgende:

[..]

Ik denk dat de scartstekker die jij gebruikt een video-in stekker is dwz de gele plug connect nu niet naar de video uit van de video.. :'(
+---------------------------------+
| 20 18 16 14 12 10 08 06 04 02 |
+-+ |
| 19 17 15 13 11 09 07 05 03 01 |
21+-------------------------------+
19 = video uit
20 = video in
1 = audio uitgang R
3 = audio uitgang L

Verwijderd

hmm k bedankt ik ga daar eens naar kijken..

btw welke formaat moet ik gebruiken..

secam pal-n pal 4.33 welke moet ik kiezen er zijn nog meer opties.... daar kan het ook aan liggen..

maar volgens mij heb ik alleen maar een vid in.. scart

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:22
ik heb hier dus m`n sony handycam, met s video out. Als ik hier het kabeltje in doe die ik van asus kreeg en die ook in de video in doe van de kaart, en dan op capture druk in ulead, dan krijg ik een mooi zwart beeld zonder geluid!

• maddog_rvo
alle asus drivers geinstalleerd (vooral de capture driver, heet geloof ik asus wdm capture device) en heeft je video toevallig 2 scart aansluitingen, soms geeft er maar eentje een uit signaal

je moet pal of composite gebruiken (bij pal meestal pal B)

Verwijderd

Weet iemand btw een programma waarmee ik gelijk alles wat op tv-in binnenkomt full screen kan bekijken??? met ulead lukt dat dus niet dan moet ik eerst alles opnemen.

• maddog_rvo
yep met de standaard bijgeleverde asus software, wat ik al eerder gezegd heb
Pagina: 1