Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem komt in de huiskamer te staan om het thuis wat socialer te houden, de bulk van de tijd zal er een browser open staan, staat er muziek te spelen (youtube / mp3 / spotify), foto's van de camera halen, film van de GoPro etc. Ook zal er wel eens een spel worden gespeeld (vooral RTS zoals Starcraft / FAF). Vrijwel geen FPS en als dat wel gebeurt heb ik er geen probleem mee om de settings lager te zetten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zoek naar iets van rond de 1500/ 1700 Euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een koptelefoon
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie mijn lijstje, de twee WD Purple HD's zijn er omdat mijn synology kuren begint te vertonen en ik mijn data kwijt moet. Ik weet niet of ik een apparte CPU koeler moet nemen of dat de boxed koeler genoeg is...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het is een huiskamer PC dus stilte is een pro. Voor het beeldscherm zou het mooi zijn als de invalshoek behoorlijk groot is.
Ga je overklokken?
ben ik niet van plan
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies over de grafische kaart. De kaart die ik nu heb gekozen is volgens mij pure overkill en zorgt dat ik over budget ga. Ook zal advies over het complete systeem welkom zijn, ik zoek iets dat nu behoorlijk snel is en waar ik de komende drie jaar mee vooruit kan. De monitor kreeg goede reviews op een Engelse vergelijkings site https://uk.pcpartpicker.c...48d/benq-monitor-gl2460hm het lijkt me een behoorlijk goedkoop beestje maar men is er tevreden over...
Het lijstje:
Het systeem wordt aangekocht in Engeland; de componenten daar kosten tezamen £1441,- of 1660.74 Euro. Maar daar zit mischien een addertje onder het gras met verzendings kosten...
Het systeem komt in de huiskamer te staan om het thuis wat socialer te houden, de bulk van de tijd zal er een browser open staan, staat er muziek te spelen (youtube / mp3 / spotify), foto's van de camera halen, film van de GoPro etc. Ook zal er wel eens een spel worden gespeeld (vooral RTS zoals Starcraft / FAF). Vrijwel geen FPS en als dat wel gebeurt heb ik er geen probleem mee om de settings lager te zetten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zoek naar iets van rond de 1500/ 1700 Euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een koptelefoon
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie mijn lijstje, de twee WD Purple HD's zijn er omdat mijn synology kuren begint te vertonen en ik mijn data kwijt moet. Ik weet niet of ik een apparte CPU koeler moet nemen of dat de boxed koeler genoeg is...
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het is een huiskamer PC dus stilte is een pro. Voor het beeldscherm zou het mooi zijn als de invalshoek behoorlijk groot is.
Ga je overklokken?
ben ik niet van plan
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies over de grafische kaart. De kaart die ik nu heb gekozen is volgens mij pure overkill en zorgt dat ik over budget ga. Ook zal advies over het complete systeem welkom zijn, ik zoek iets dat nu behoorlijk snel is en waar ik de komende drie jaar mee vooruit kan. De monitor kreeg goede reviews op een Engelse vergelijkings site https://uk.pcpartpicker.c...48d/benq-monitor-gl2460hm het lijkt me een behoorlijk goedkoop beestje maar men is er tevreden over...
Het lijstje:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 226,- | € 226,- |
| 1 | Gigabyte GA-AB350-GAMING 3 | € 116,50 | € 116,50 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G | € 450,- | € 450,- |
| 2 | WD Purple (2017) WD40PURX, 4TB | € 136,50 | € 273,- |
| 1 | Fractal Design CORE 2300 | € 48,94 | € 48,94 |
| 1 | BenQ GL2460HM Zwart | € 139,- | € 139,- |
| 1 | Logitech MK120 (Qwerty) | € 18,85 | € 18,85 |
| 1 | Logitech G502 Proteus Spectrum | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 127,- | € 127,- |
| 1 | Lite-On IHAS124 Zwart | € 12,68 | € 12,68 |
| 1 | Corsair RM550x | € 91,25 | € 91,25 |
| 1 | OCZ Trion TR150 480GB | € 151,46 | € 151,46 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.714,58 | |
Het systeem wordt aangekocht in Engeland; de componenten daar kosten tezamen £1441,- of 1660.74 Euro. Maar daar zit mischien een addertje onder het gras met verzendings kosten...
[ Voor 0% gewijzigd door The_Butler op 30-05-2017 15:11 . Reden: typo ]
at your service