Aanschaf Laserprinter

Pagina: 1
Acties:

• ImmortalSoul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-01 20:41
Ik zoek een?
All-in-one laserprinter, die kleur en dubbelzijdig kan printen. Te gebruiken via WIFI.

Wat is je budget?
Geen vast budget, maar het moet niet te gek worden.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dit is voor een sportschool die veel schema's uitprint. De huidige inkjetprinter verbruikt enorm veel cartridges, en daarom willen we een printer met toner.

Samenvatting:
- Laserprinter.
- Kleur.
- Kopiëren/scannen.
- Dubbelzijdig.
- Printen via WIFI

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb via de pricewatch/coolblue het volgende apparaat gevonden:
- HP Color LaserJet Pro MFP M277dw

Welke vragen heb je hier nog over?
Is er nog een bepaald merk aan te raden qua betrouwbaarheid en of de kosten van de toner?

[ Voor 4% gewijzigd door ImmortalSoul op 30-05-2017 14:42 ]

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:15
Die ingebouwde wifi dingen zijn meestal niet de meest fijne, traag en qua bereik (voor als je printer ergens achteraf in een hoekje staat) ook niet geweldig. Zeker met kleur (en scannen naar bijv. tiff) wil je wel een beetje bandbreedte.

Met een client bridge (zoals TP-LINK TL-WR802N) kan je iedere netwerk printer wifi maken.. of een simpele maar vaak wel duurdere usb wifi print server.

[ Voor 11% gewijzigd door DukeBox op 30-05-2017 14:47 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:15

FeaR

In GoT we trust

CEA > OH

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Inktjet printer hoeft niet duurder te zijn dan toner, soms zelfs goedkoper. Je kan beter eerst kijken wat je daadwerkelijk print aan volume: "Dit is voor een sportschool die veel schema's uitprint." Geef eens aantallen en kijk ook naar de snelheid van de printer etc

Op basis van wat heb je gekozen voor de HP Color LaserJet Pro MFP M277dw?

39

• DukeBox
^ Zeker mee eens, hebben hier een aantal X555's staan, die doen zeker niet onder voor een laserprinter. Enkele prints zelfs véél sneller er uit..

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:20
Toners (kleur) kosten € 60 per stuk, je kunt een hoop besparen door je schema's in Z/W uit te printen.

Hattrick: Thorgal Eagles

• ImmortalSoul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-01 20:41
Fietsbel schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:52:
Inktjet printer hoeft niet duurder te zijn dan toner, soms zelfs goedkoper. Je kan beter eerst kijken wat je daadwerkelijk print aan volume: "Dit is voor een sportschool die veel schema's uitprint." Geef eens aantallen en kijk ook naar de snelheid van de printer etc

Op basis van wat heb je gekozen voor de HP Color LaserJet Pro MFP M277dw?
Gemiddeld 30 dubbelzijdige pagina's per dag.

Die HP Color LaserJet Pro MFP M277dw heb ik gekozen omdat het zowat de enige printer is die ik in die prijscategorie heb gevonden met de eisen (dubbelzijdig, kleur, scanner, wifi, laser) die ik had, en hij stond ook in de top-10 bij CoolBlue.
bregweb schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:01:
Toners (kleur) kosten € 60 per stuk, je kunt een hoop besparen door je schema's in Z/W uit te printen.
Het moet wel kleur zijn.
DukeBox schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:57:
^ Zeker mee eens, hebben hier een aantal X555's staan, die doen zeker niet onder voor een laserprinter. Enkele prints zelfs véél sneller er uit..
Ik geloof dat zo'n x555 een héél stuk duurder in de aanschaf.

[ Voor 29% gewijzigd door ImmortalSoul op 30-05-2017 16:28 ]

• DukeBox
ImmortalSoul schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:26:
t.o.v. wat ? In je TS staat verder niets genoemd.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

ImmortalSoul schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:26:
[...]

Gemiddeld 30 dubbelzijdige pagina's per dag.

Die HP Color LaserJet Pro MFP M277dw heb ik gekozen omdat het zowat de enige printer is die ik in die prijscategorie heb gevonden met de eisen (dubbelzijdig, kleur, scanner, wifi, laser) die ik had, en hij stond ook in de top-10 bij CoolBlue.

65 resultaten, budget niet meegenomen omdat je (ook dat) er niet bij verteld:
categorie: Printers

Ik heb het idee dat je op dit moment met een all in one printer van 4 tientjes bezig bent waar 2 lossen patronen ingaan (1 kleur, 1zwart) waardoor het printen zo duur is. Want je geeft aan dat je veel print en uiteindelijk een schatting geeft van 30 printjes, dat is niet veel, dat is weinig tot amper printen voor een degelijke normale printer (met losse cartridges)

39

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move OH -> CAA

En je topicstart mag flink stuk meer info bevatten. Zoals budget en onderbouwing enzo...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1