Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinho96
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-06 21:59
Beste tweakers,

Ik ben van plan om van het geld dat ik voor mijn verjaardag heb gekregen een 2.1 speakerset te kopen. Ik zou dan de subwoofer onder mijn bureau willen zetten op iets dat deze subwoofer ondersteund, omdat ik voor de subwoofer geen plaats heb op mijn bureau.

Hoe lossen jullie zoiets mooi op? Met een houten plankje of met een soort speakerbeugel?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:00

FeaR

In GoT we trust

Subwoofer op het bureau is sowieso niet de beste plek. Al kan je met dit soort setjes wel discussiëren of het echt om een subwoofer gaat of meer een los geplaatste middentoner. Beste plek voor de subwoofer is en blijft op de grond. Hoe het geluid zal klinken hangt af van de rest van de set (crossover), type subwoofer (gepoort of gesloten) en de positie van de "subwoofer" in de ruimte (vrijstaand of in de hoek).

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinho96
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-06 21:59
Ik dacht dat plankje of die beugel aan de achterwand van mijn bureau te bevestigen. Is dat een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

zoals 99% van de mensen; lekker onder je desk zetten

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kars
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:53
Gewoon, op de grond, onder het bureau :)

1-7-4-10-2-8-6-12-3-9-5-11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Robin Verbeek schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:30:
Ik dacht dat plankje of die beugel aan de achterwand van mijn bureau te bevestigen. Is dat een optie?
Ik zou het niet doen. Subwoofers (en speakers eigenlijk ook) vereisen een stevige ondergrond. Doordat deze speakers niet de lage frequenties weergeven is een minder stabiel bureau ook niet zo erg.
Pagina: 1