Winroute werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Hyperbird
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb nu adsl basic van planet. En wil dat delen naar 2 pc's via een coax netwerk.
Ik heb winroute pro geinstalleerd op een oude p2 233 met win2k en volgens mij alles goed ingesteld.

Het probleem is dat ik op de clients wel kan icqen en mailen, maar niet kan surfen (internet explorer), niet kan ut'n en audiogalaxy werkt ook niet, verder heb ik nog nix geprobeerd, maar het is duidelijk.

Ik gebruik nat en heb de proxy uitgeschakeld.
Winroute zegt in de debug log: WRsendpacket() failed

Weet iemand waar dit aan kan liggen, ik ben dr al de hele dag mee bezig, een format hielp ook niet.

Verwijderd

Je moet nat aanvinken bij de netwerkkaart van je internet, dan geef je alle pc's een ip bijvoorbeeld de host: 192.168.0.1 en een client 192.168.0.1 je installeert bestands en printerdeling, client voor ms netwerk, tcp/ip en netbuie op de host en clients en dan stel je bij de clients als gateway het ip van de host in, in dit geval 192.168.0.1 dus en bij dns voer je weer dat ip in.

• Hyperbird
  • Niet online
Op donderdag 05 juli 2001 23:10 schreef ChUcKy2731 het volgende:
Je moet nat aanvinken bij de netwerkkaart van je internet, dan geef je alle pc's een ip bijvoorbeeld de host: 192.168.0.1 en een client 192.168.0.1 je installeert bestands en printerdeling, client voor ms netwerk, tcp/ip en netbuie op de host en clients en dan stel je bij de clients als gateway het ip van de host in, in dit geval 192.168.0.1 dus en bij dns voer je weer dat ip in.
Dat kan ik ook allemaal wel opzoeken in de handlijding en met de search, anders zou icq en de mail ook niet werken.

• Hyperbird
  • Niet online
|:(

• Zap
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Zap

~

Heb je bij de opties van Winroute DNS-forwarding ge-enabled?

#

• Hyperbird
  • Niet online
Op donderdag 05 juli 2001 23:24 schreef Zap het volgende:
Heb je bij de opties van Winroute DNS-forwarding ge-enabled?
Ja ook, wacht ff ik zie nu iets, moet je die hosts file aanpassen??

• Hyperbird
  • Niet online
Weet niemand waar het aan kan liggen?

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-08 19:51
Heb je al geprobeerd op de clients de DNS van planet in te vullen ipv het ip van de server?
Die van planet zijn:
195.121.1.34
195.121.1.66

Fakir
Pagina: 1