Heeft er iemand deze beschikbaar? Ik heb een Cisco 3560 switch gekocht maar het lijkt erop dat de huidige software niet helemaal goed werkt (vreemd software matig gedrag). Thanks!
Die kun je bij Cisco downloaden met een geldig smartnet contract.
Zonder die heb je geen recht op updates en downloads.
Maar wat noem je vreemd gedrag? als je huidige firmware correct is (en dat zal ie zijn gezien ie wel load - eventueel checken met een MD5 hash) moet de switch prima werken, tenzij je tegen een specifieke bug aanloopt die in de release notes van latere firmware verholpen is.
Aangezien deze software niet publiekelijk beschikbaar is valt dit ook niet binnen de policy hier om er om te vragen.
Ik laat 'm nog even open, dan kun je even aangeven WAAR je tegenaan loopt en kunnen we je daarmee misschien wel helpen.
Topictitle is aangepast, graag even je startpost bijwerken je vraag.
Zonder die heb je geen recht op updates en downloads.
Maar wat noem je vreemd gedrag? als je huidige firmware correct is (en dat zal ie zijn gezien ie wel load - eventueel checken met een MD5 hash) moet de switch prima werken, tenzij je tegen een specifieke bug aanloopt die in de release notes van latere firmware verholpen is.
Aangezien deze software niet publiekelijk beschikbaar is valt dit ook niet binnen de policy hier om er om te vragen.
Ik laat 'm nog even open, dan kun je even aangeven WAAR je tegenaan loopt en kunnen we je daarmee misschien wel helpen.
Topictitle is aangepast, graag even je startpost bijwerken je vraag.
Dat is het probleem inderdaad, die MD5 checksum die faalt, soms. Dus mogelijk is het geheugen brak, maar het kan ook zijn dat bij het erop zetten van dezelfde software opnieuw het weer goed werkt. Software die ik nu heb; c3560-advipservicesk9-mz.122-46
Thanks!
Thanks!
c3560-advipservicesk9-mz.146 is helemaal geen bestaande software release, vrij logisch dat dit niet goed werkt.
Welk type 3560 heb je precies?
Welk type 3560 heb je precies?
Dan zorg je best voor een smartnet contract zodat je een van deze release kan downloaden: https://software.cisco.co...fecycle=ED&reltype=latest
/edit: de ipbase versie lijkt vrij beschikbaar merk ik, als je hier voldoende aan hebt kan je die zo downloaden.
/edit: de ipbase versie lijkt vrij beschikbaar merk ik, als je hier voldoende aan hebt kan je die zo downloaden.
[ Voor 18% gewijzigd door PerfectPC op 30-05-2017 10:55 ]
Pagina: 1