Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
Ik zou willen weten hoe en met welke toets of knop of touch ik een mij gezonden SMS kan aannemen. Nu lukt het pas als ik mijn Oneplus T3 helemaal via beveiligingen heb geopend. Er moet toch een kortere weg zijn?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Ik heb zover ik weet alle knoppen of touches al geprobeerd maar het lukt mij niet.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Het lijkt me toch logisch dat je eerst je toestel moet ontgrendelen voordat je berichten kunt lezen?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Settings > Sound & Notifications > Notifications > Show all notification content

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

DarkSide

theres no place like ::1

wat versta je onder aannemen.
Je kan op je lockscreen prima een SMS zien. En die kan je volgens mij ook groter maken.
Dan je eventueel dubbelklikken en ontgrendelen om meteen te reageren.

Eventueel andere messenger app installeren die vanuit lockscreen toestaat berichten te typen?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:51

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Welkom op Tweakers.

Wat bedoel je met aannemen? Vanaf Android 6.0 is het mogelijk om je notificaties te lezen vanuit je lockscreen en vanaf 7.0 kan je zelf alles lezen. Hiervoor moet je je notificatie opensliden en dan kan je de alle informatie zien.

Mocht dit niet werken. Kun je de stappen uitvoeren die @True heeft beschreven.