Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga voornamelijk gamen en heb af en toe werkstukken voor school die ik moet bijhouden. Bij games moet je denken aan GTA V, BF1, WOW, Desteny 2 en minecraft etc...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximale prijs is €2000,- inclusief de monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee helemaal niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon een normaal systeem met 1 videokaart etc....
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt voorkeuren, maar ik probeer wel rekening te houden met mijn kleurenschema.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Aangezien mijn pc naast me op mijn bureau staat is het wel fijn als het systeem zo min mogelijk geluid maakt. Verder pas ik me aan aan een rood/zwart kleurenthema, omdat ik dat er gewoon tof uit vind zien. Verder game ik op 1440p.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil heel graag jullie meningen weten en eventueel tips krijgen als je die hebt. Verder wil ik graag weten of mijn wensen een beetje haalbaar zijn en of ik bepaalde dingen misschien beter kan aanpakken? Kan ik met mijn budget toch beter naar intel overstappen of is ryzen toch beter ivm de toekomst en multitasken.
Ik ga voornamelijk gamen en heb af en toe werkstukken voor school die ik moet bijhouden. Bij games moet je denken aan GTA V, BF1, WOW, Desteny 2 en minecraft etc...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximale prijs is €2000,- inclusief de monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee helemaal niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon een normaal systeem met 1 videokaart etc....
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt voorkeuren, maar ik probeer wel rekening te houden met mijn kleurenschema.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Aangezien mijn pc naast me op mijn bureau staat is het wel fijn als het systeem zo min mogelijk geluid maakt. Verder pas ik me aan aan een rood/zwart kleurenthema, omdat ik dat er gewoon tof uit vind zien. Verder game ik op 1440p.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil heel graag jullie meningen weten en eventueel tips krijgen als je die hebt. Verder wil ik graag weten of mijn wensen een beetje haalbaar zijn en of ik bepaalde dingen misschien beter kan aanpakken? Kan ik met mijn budget toch beter naar intel overstappen of is ryzen toch beter ivm de toekomst en multitasken.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 220,50 | € 220,50 |
| 1 | Gigabyte GA-AB350-GAMING 3 | € 119,- | € 119,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G | € 567,50 | € 567,50 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | NZXT S340 Elite Zwart/Rood | € 95,51 | € 95,51 |
| 1 | Acer Predator XB271HU (TN) Rood, Zwart | € 599,93 | € 599,93 |
| 1 | Corsair Vengeance LED CMU16GX4M2C3200C16R | € 152,95 | € 152,95 |
| 1 | Corsair RM550x | € 90,50 | € 90,50 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 93,99 | € 93,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.989,83 | |