Bowers en Wilkins speakers 801 series 80

Pagina: 1
Acties:
  • 1.689 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 927245

Topicstarter
Mijn vraag
Ik beschik over twee zwarte b&w speakers 801 series 80. Beiden in optimale kwaliteit, maar voor mijn woonkamer te groot. Wat is een goede plek om deze te verkopen en van welke prijs zou ik moeten uitgaan? Kan iemand me hier mee op weg helpen? Dank alvast!!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nineball
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-04 21:58
Is zwart de originele kleur? Werken de overbelastingsbeveiligingen met de blokbatterijen nog? Deze dus:

Afbeeldingslocatie: http://poolfoto.nl/links/bw801.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door nineball op 29-05-2017 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Anoniem: 927245 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 19:44:
Mijn vraag
Ik beschik over twee zwarte b&w speakers 801 series 80. Beiden in optimale kwaliteit, maar voor mijn woonkamer te groot. Wat is een goede plek om deze te verkopen en van welke prijs zou ik moeten uitgaan? Kan iemand me hier mee op weg helpen? Dank alvast!!
Wat dacht je van Marktplaats? Heb je daar al gekeken of er vergelijkbare speakers worden verkocht?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 927245

Topicstarter
De kleur is origineel zwart en alles werkt prima. Marktplaats zou een optie zijn, maar ik dacht met de vraag op dit forum wellicht dichter bij een liefhebber te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nineball
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-04 21:58
Ik heb 15 jaar geleden een paar gekocht voor 1000 en een vier jaar later verkocht voor 8 of 900. Het zijn gewilde speakers, deze prijzen worden er nu nog steeds voor gevraagd. Je moet mazzel hebben dat je iemand treft die ze zoekt en ervoor wil betalen.Overigens zijn sommige aanbieders op Marktplaats van god los en vragen ze absurde prijzen maar dat zijn over het algemeen de bekende dorpsgekken.

Via marktplaats krijg je ook een hoop volk over de vloer waar je niet op zit te wachten en een hoop lieden die ze voor 200 euro morgen komen ophalen. Je kunt ook de tweedehands sectie van www.hifi.nl proberen, daar worden over het algemeen wat duurdere spullen verhandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:08
ht forum?

H&C Hifi kun je ook eens benaderen.

[ Voor 68% gewijzigd door LA-384 op 29-05-2017 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:16

FeaR

In GoT we trust

GoT is niet de plek voor dit soort topics. Taxatietopics zijn namelijk niet toegestaan en in deze vorm gaat het gegarandeerd die kant op.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.