Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numui
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-06-2021
Tweakers van de lage landen,

ik ben opzoek naar een Ultrabook met Thunderbolt 3 aansluiting, waar uiteindelijk het idee is om een Titan aan vast te knopen. op dit moment bezit ik een hele fijne 13" Asus (UX305LA) zonder thunderbolt maar een die mij qua formaat wel ontzettend bevalt, gezien ik geen zin heb om een frees in mijn behuizing te zetten om zo de mPCIe voor gemakkelijke plug and play beschikbaar te maken, ben ik opzoek naar een nieuwe laptop.

door mijn werk ben ik 8 maanden in het jaar ergens op de planeet te vinden, desondanks blijf ik gamen nog steeds heel interessant vinden als ik weer thuis kom. mijn desktop is langzaam aan het overlijden dus ik haal de hagelnieuwe titan eruit en wil deze in een eGpu case proppen. nu alleen nog een geschikte laptop.
ik ben wat op zoek geweest maar ik heb de recente ontwikkelingen absoluut niet gevolgd.

heeft een van jullie iets vergelijkbaars thuis staan ? tips ? foto's ? of pure haat eGPU's .. let me know !

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 03-07 11:37
Door een externe GPU aan te sluiten heb je niet evenveel kracht dan dat je de GPU gebruikt in een PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numui
dat snap ik , maar gezien dat ik de meerderheid van het jaar in het buitenland ben ruil ik liever mijn huidige laptop in voor een met thunderbolt dan de portefeuille te trekken voor een hele nieuwe desktop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Een desktop zal goedkoper zijn als je de titan, behuizing en hdd/ssd al hebt, zelfs als je die laatste twee niet hebt ;)

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numui
Ik lig niet bijzonder wakker van het prijs verschil, maar ik zie liever de ruimte waar nu mijn desktop staat wat leger.. wil graag jullie meningen / ervaringen horen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 03-07 11:37
Numui schreef op maandag 29 mei 2017 @ 19:33:
Ik lig niet bijzonder wakker van het prijs verschil, maar ik zie liever de ruimte waar nu mijn desktop staat wat leger.. wil graag jullie meningen / ervaringen horen!
Ga je die GPU met behuizing ook meenemen naar het buitenland? Of is de GPU alleen voor thuis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Numui
Ik laat deze gewoon thuis, verder geen tijd en ruimte voor zwaar intensieve games als ik onderweg ben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roelst1
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 28-05 09:59
Als je een lichtgewicht high-end laptop zoekt kun je kijken naar de Dell XPS 13. Deze zijn nu ook met 100 euro korting (code: PREMIUM).

http://www.dell.com/nl/p/xps-13-9360-laptop/pd?ref=PD_OC
Pagina: 1