Ik zoek een?
Monitor die mijn 60 hz TV gaat vervangen, gebruik hem voornamelijk voor gaming en webbrowsen.
Een absolute must is dat de monitor G-Sync heeft, ik hou van smooth gameplay. Ik irriteer me aan de screen-tearing zonder vsync maar ook aan de stuttering met vsync. Vandaar dat G-Sync mij handig lijkt.
Wat is je budget?
900 euro is het maximale wat ik ervoor over heb.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben niet echt bekend met monitor merken, dus nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
Intel Core i7 6700 , GTX 1070 , 16 GB DDR4
Ik ben zelf enorm aan het twijfelen, zou ik met een GTX 1070 nou een 1440P scherm of een 1080P scherm pakken, de 1080P is weer wat meer "future proof", echter is de 1070 in veel gevallen te krachtig voor enkel 1080P gaming.
Omdat het mijn TV gaat vervangen, moet het dus een redelijk grote monitor zijn. Ik ben dus 2 monitoren tegengekomen van 35", eentje die 1440P is en eentje die 1080P is, ongeveer rond dezelfde prijs.
Zelf had ik deze schermen gevonden;
pricewatch: AOC AGON AG352UCG Zilver, Zwart
pricewatch: Acer Predator Z35 Rood, Zwart
Wat raden jullie aan?
Als jullie nog tips hebben voor betere monitoren dan deze hoor ik het graag!
Alleen liever niet kleiner dan 32".
Monitor die mijn 60 hz TV gaat vervangen, gebruik hem voornamelijk voor gaming en webbrowsen.
Een absolute must is dat de monitor G-Sync heeft, ik hou van smooth gameplay. Ik irriteer me aan de screen-tearing zonder vsync maar ook aan de stuttering met vsync. Vandaar dat G-Sync mij handig lijkt.
Wat is je budget?
900 euro is het maximale wat ik ervoor over heb.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben niet echt bekend met monitor merken, dus nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.
Intel Core i7 6700 , GTX 1070 , 16 GB DDR4
Ik ben zelf enorm aan het twijfelen, zou ik met een GTX 1070 nou een 1440P scherm of een 1080P scherm pakken, de 1080P is weer wat meer "future proof", echter is de 1070 in veel gevallen te krachtig voor enkel 1080P gaming.
Omdat het mijn TV gaat vervangen, moet het dus een redelijk grote monitor zijn. Ik ben dus 2 monitoren tegengekomen van 35", eentje die 1440P is en eentje die 1080P is, ongeveer rond dezelfde prijs.
Zelf had ik deze schermen gevonden;
pricewatch: AOC AGON AG352UCG Zilver, Zwart
pricewatch: Acer Predator Z35 Rood, Zwart
Wat raden jullie aan?
Als jullie nog tips hebben voor betere monitoren dan deze hoor ik het graag!
Alleen liever niet kleiner dan 32".