ik heb zelf een Celly 633@850 en vraag me af hoe vreselijk de cpu die ik nu heb in combinatie met de grafische kaart die ik wil kopen (Leadtek Geforce2 Pro, is lekker cheap, gf2 GTS prijsje, en te klokken tot bijna ultra) dan de performance naar beneden haalt.
Wat handig zou zijn is een lijstje zoals bijv.:
Geforce || CPU
--------------
MX || 600 mhz
GTS || 700 mhz
PRO || 1 gig
Ultra || 1,2 gig
getalletjes zijn verzonnen maar ik bedoel het zovan: als ik een mx heb en ik ga wat proc. betreft onder de 600 mhz word de proc. de bottleneck.
kan iemand dit invullen met de juiste mhz-en?
BTW:
hiermee ga ik er vanuit dat er verder geen bottleneck is (ik 256 mb ram, 40 gig 7200 rpm HD, dus verder lijkt er mij niet echt een bottleneck)
en, oh ja:
wat was nou ook als het weer hetgene wat je bij een gf2 moest overclocken?
ram of core, want als je de ene klokte hielp het niet veel, het ging om de andere, weet alleen niet meer welke
Wat handig zou zijn is een lijstje zoals bijv.:
Geforce || CPU
--------------
MX || 600 mhz
GTS || 700 mhz
PRO || 1 gig
Ultra || 1,2 gig
getalletjes zijn verzonnen maar ik bedoel het zovan: als ik een mx heb en ik ga wat proc. betreft onder de 600 mhz word de proc. de bottleneck.
kan iemand dit invullen met de juiste mhz-en?
BTW:
hiermee ga ik er vanuit dat er verder geen bottleneck is (ik 256 mb ram, 40 gig 7200 rpm HD, dus verder lijkt er mij niet echt een bottleneck)
en, oh ja:
wat was nou ook als het weer hetgene wat je bij een gf2 moest overclocken?
ram of core, want als je de ene klokte hielp het niet veel, het ging om de andere, weet alleen niet meer welke