Toon posts:

BT oordopjes connecten op macbook

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen allen,
Ik heb van de week nieuwe oordoppen gehaald die via Bluetooth werken. Nu heb ik mijn iPhone 6s moeiteloos aangesloten maar wilde ik ook mijn laptop aansluiten. Helaas krijg ik de koptelefoon niet aangesloten, de oordoppen komen namelijk niet in het scherm als ik de laptop laat zoeken op apparaten. Andere goedkope oordopjes heeft die hiervoor wel kunnen verbinden met de laptop.

Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

Met vriendelijke groet,
Floyd

Mijn vraag
Hoe kan ik mijn oordoppen via bluetooth aansluiten op mijn macbook?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb een macbook pro retina uit 2015 met MacOS Sierra 10.12.4 en Method Skull candy oordopjes.

Beste antwoord (via Verwijderd op 29-05-2017 13:13)

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Heb je de oordopjes wel in pairing mode gezet...? Ze enkel aanzetten zal waarschijnlijk niet voldoende zijn.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:52

nelizmastr

Goed wies kapot

Wel bluetooth uit staan op je telefoon als je probeert te verbinden met de MacBook?

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja de oordoppen zijn niet verbonden met andere apparaten tijdens het proberen bij de Mac

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Heb je de oordopjes wel in pairing mode gezet...? Ze enkel aanzetten zal waarschijnlijk niet voldoende zijn.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had meerdere dingen geprobeerd en in de handleiding staat 4 seconden vast houden voor pairing. Nu nogmaals na jou antwoord gekeken of dat het was. Blijkbaar moet je de knop inhouden en wanneer die aangaat, dan nog 4 seconden (Zelfde knop).

Hij doet het dus nu :)! Hartstikke bedankt beiden voor jullie snell reacties!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2017 13:15 ]