Wat is de algemene ervaring als het gaat om geluidsproductie bij de BEKO wasmachines? Ik heb die van mij net een dag staan maar hij maakt naar mijn mening best wat herrie bij het afpompen van water. Ik weet alleen niet of dit een defect is of dat die pompen gewoon luidruchtig zijn.
Helaas voldoet je post nog niet helemaal aan de eisen die gesteld worden op tweakers. Ik zou je willen vragen eerst zelf wat meer onderzoek uit te voeren en vervolgens je ts aan te vullen.
Neem even Het algemeen beleid #quickstart door om te zien wat een goede topic start inhoud.
Neem even Het algemeen beleid #quickstart door om te zien wat een goede topic start inhoud.
200 fish found!
Ik heb een AEG (ook niet echt een duur ding) maar die maakt ook wel een aardig HNGG HNGG HNGG geluid als die na het pompen droogloopt. Hoor je beneden nog wel (staat op zolder). Zolang de pomp onder water staat maakt hij niet enorm veel geluid.
AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning
Hallo
Ik had ook een beko wasmachine..
Had altijd AEG en die waren altijd rond vijf jaar versleten. Machines van rond de700 euro.
Daarom eens een goedkope Beko geprobeerd.
Was geen succes
Monteur is diverse keren geweest binnen de 2 jaar garantie.
Onlangs was de derde keer en kreeg voorstel geld retour of nieuwe of ander merk zoeken uit de webshop. Toen maar voor een iets duurdere Bosch gekozen.
Ervaring Beko
- lawaai
- storingsgevoelig
- droogt slecht bij weinig was
- lang wachten op reparatiedienst
- lang wachten voordat deur open gaat
- kwaliteit matig
- mooie grote deur
- lage prijs
- veel programma's
- bediening eenvoudig
Groeten
Ik had ook een beko wasmachine..
Had altijd AEG en die waren altijd rond vijf jaar versleten. Machines van rond de700 euro.
Daarom eens een goedkope Beko geprobeerd.
Was geen succes
Monteur is diverse keren geweest binnen de 2 jaar garantie.
Onlangs was de derde keer en kreeg voorstel geld retour of nieuwe of ander merk zoeken uit de webshop. Toen maar voor een iets duurdere Bosch gekozen.
Ervaring Beko
- lawaai
- storingsgevoelig
- droogt slecht bij weinig was
- lang wachten op reparatiedienst
- lang wachten voordat deur open gaat
- kwaliteit matig
- mooie grote deur
- lage prijs
- veel programma's
- bediening eenvoudig
Groeten