Het gaat om het volgende systeem:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en af en toe 1080p videobewerking op 1920x1080p/144hz en misschien over een tijdje 2560x1080/100+hz 34" ultrawide gamen. Denk hierbij aan games zoals World of Warcraft, Friday the 13th: The Game, PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds, Rainbow Six: Siege & Destiny 2.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer €1300, minder is natuurlijk altijd beter. Ik zal het systeem zelf assembleren aangezien ik hier ervaring mee heb. De videokaart zal ik van V&A halen, enige hulp betreffende welke het beste zou zijn voor mijn wensen zou ik zeer op prijs stellen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik zal mijn huidige SSD en 2 HDD's meenemen. Alle randapparatuur heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Stille, betrouwbare componenten die aan mijn wensen zullen voldoen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet bepaald.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet een al te grote en zware kast, ik heb momenteel een Phanteks Enthoo Evolv ATX TG, maar deze is me wat te zwaar om steeds mee te nemen naar lan party's.
Ga je overklokken?
Als dit merkbaar betere prestaties levert wel.
Wat verwacht je van ons?
Dat jullie samen met mij kijken naar een systeem dat het best geschikt is voor mijn doeleinden.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 226,- | € 226,- |
1 | Gigabyte Aorus GA-AX370-Gaming K5 | € 173,01 | € 173,01 |
1 | Corsair Carbide Clear 400C Zwart | € 86,99 | € 86,99 |
1 | NZXT Kraken X62 (met AM4 support) | € 158,50 | € 158,50 |
1 | Corsair Vengeance RGB CMR16GX4M2C3000C15 | € 155,75 | € 155,75 |
1 | Corsair RM550x | € 90,50 | € 90,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 890,75 |
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en af en toe 1080p videobewerking op 1920x1080p/144hz en misschien over een tijdje 2560x1080/100+hz 34" ultrawide gamen. Denk hierbij aan games zoals World of Warcraft, Friday the 13th: The Game, PLAYERUNKNOWN's Battlegrounds, Rainbow Six: Siege & Destiny 2.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer €1300, minder is natuurlijk altijd beter. Ik zal het systeem zelf assembleren aangezien ik hier ervaring mee heb. De videokaart zal ik van V&A halen, enige hulp betreffende welke het beste zou zijn voor mijn wensen zou ik zeer op prijs stellen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik zal mijn huidige SSD en 2 HDD's meenemen. Alle randapparatuur heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Stille, betrouwbare componenten die aan mijn wensen zullen voldoen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet bepaald.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet een al te grote en zware kast, ik heb momenteel een Phanteks Enthoo Evolv ATX TG, maar deze is me wat te zwaar om steeds mee te nemen naar lan party's.
Ga je overklokken?
Als dit merkbaar betere prestaties levert wel.
Wat verwacht je van ons?
Dat jullie samen met mij kijken naar een systeem dat het best geschikt is voor mijn doeleinden.