JBL Charge 3 of Flip 4 of toch een ander merk

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-10-2024

JDx

Ben ik ^

Topicstarter
Voor de vakantie zoek ik een leuke draagbare speakerset.

Mijn oog is gevallen op de JBL Flip 4 of Charge 3.

Mijn broertje heeft de Charge 2 en die bevalt hem erg goed.

Nou heb ik een aantal reviews bekeken en bijna alle van Jimsreviewroom:

YouTube: JimsReviewRoom

Van zowel de JBL Charge 3, Flip 4, Extreme en andere merken.

Nou zou je dus denken bigger is better en de extreme is me te groot, dus de Charge 3 zou ideaal zijn, alleen is die wat duurder dan de Flip 4. Tot afgelopen weekend BCC een megadeal had waarbij het prijsverschil tussen de Flip 4 en Charge 3 verwaarloosbaar is.

Ik stond op het punt van bestellen, toen ik deze review tegenkwam:

YouTube: JBL Flip 4 & JBL Charge 3 compared

Hier lijkt de Flip 4 toch gebalanceerder te klinken, uiteraard is de bas van de Charge 3 beter, maar de rest klinkt gewoon wat "muffled" zoals de reviewer ook al zegt.

Het prijsverschil is inmiddels weer 130-140 vs 170-180 euro, maar goed, ik kan nog wel even wachten op een nieuwe aanbieding.

Iemand meer ervaring met de Flip 4 of Charge 3? En zijn er nog ergens aanbiedingen of kortingscodes bij elektronica zaken momenteel?

Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Topicstarter
Na onderhandelen met een webshop een goede prijs gekregen voor een JBL Flip 4, die is het dus geworden!

(een Flip 4 voor de prijs van een Flip 3)

[ Voor 21% gewijzigd door JDx op 29-05-2017 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:50
JDx schreef op maandag 29 mei 2017 @ 16:32:
Na onderhandelen met een webshop een goede prijs gekregen voor een JBL Flip 4, die is het dus geworden!

(een Flip 4 voor de prijs van een Flip 3)
Zou je mij een pb willen doen van de betreffende shop? Ben zelf ook aan het kijken en heb al zo veel filmpjes gezien van Oluv (clavinetjunkie op youtube) en de flip 4 lijkt de betere te zijn in zijn prijsklasse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-10 16:05

JT

VETAK y0

Wat zou je bij de BCC kwijt zijn geweest voor de Charge 3?

De Xtreme wou ik eerst hebben maar ik ben erachter gekomen dat deze flinke accuproblemen heeft :/

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Topicstarter
NL_Scratch schreef op maandag 29 mei 2017 @ 21:56:
[...]

Zou je mij een pb willen doen van de betreffende shop? Ben zelf ook aan het kijken en heb al zo veel filmpjes gezien van Oluv (clavinetjunkie op youtube) en de flip 4 lijkt de betere te zijn in zijn prijsklasse
Ja idd, voor minder geld gebalanceerder geluid dan de Charge 3, die lijkt toch iets meer op partymuziek, grotere ruimte's en hardere bass gericht te zijn.

Via Baxshop is ie 129 euro en gisteren met kortingscode opendagen2017 was ie 116,10, nu niet meer.

JBL.nl kan je nog altijd de code NEW-MEMBER-JBL10 gebruiken voor 10% even zeuren bij de klantenservice en je krijgt wellicht 20% (ik kon laten zien dat ie bij Bax goedkoper was).

[ Voor 13% gewijzigd door JDx op 30-05-2017 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Topicstarter
JT schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:10:
Wat zou je bij de BCC kwijt zijn geweest voor de Charge 3?

De Xtreme wou ik eerst hebben maar ik ben erachter gekomen dat deze flinke accuproblemen heeft :/
Xtreme is ook te groot, probleem kende ik niet, daarom is ie misschien ook van 299,- voor 239,- opeens overal. Al vind ik dat de juiste prijs.

Charge 3 was 149,- bij BCC afgelopen weekend.

Eigenlijk zouden ze 99,-, 139,- en 179,- moeten zijn, dat is redelijk (Flip, Charge, Xtreme).

[ Voor 14% gewijzigd door JDx op 30-05-2017 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Topicstarter
Dat kost zo'n Flip 4 trouwens ook in de VS volgens mij, 99,- dollar.

Daar betaal je wel veel meer voor een UE Boom 2, terwijl die nu in Nederland goedkoper is dan de Flip 4, erg te vergelijken met een Flip 4, maar is een beetje smaak qua klankgeluid, veel reviewers vinden de Flip 4 toch net iets beter.

UE Boom 2 nu vanaf 111,- als je via Google zoekt:
https://www.google.nl/sea...:l,ss:44,p_ord:p&tbm=shop

Kan nog goedkoper via eGlobal ofzo, maar dat zaakje vertrouw ik niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:17

Sorbo

Uw hulp in huis!

JDx schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:50:
Dat kost zo'n Flip 4 trouwens ook in de VS volgens mij, 99,- dollar.

Daar betaal je wel veel meer voor een UE Boom 2, terwijl die nu in Nederland goedkoper is dan de Flip 4, erg te vergelijken met een Flip 4, maar is een beetje smaak qua klankgeluid, veel reviewers vinden de Flip 4 toch net iets beter.

UE Boom 2 nu vanaf 111,- als je via Google zoekt:
https://www.google.nl/sea...:l,ss:44,p_ord:p&tbm=shop

Kan nog goedkoper via eGlobal ofzo, maar dat zaakje vertrouw ik niet!
Bij Amazon.de heb je nu de Blauw/Groene of Rood/Paarse voor ~75 euro als je code 10KORTING invult. Okay, het zijn niet de mooiste kleuren, maar toch! :D

https://www.amazon.de/gp/..._i=desktop&language=nl_NL

[ Voor 14% gewijzigd door Sorbo op 30-05-2017 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JDx

JDx

Ben ik ^

Topicstarter
Sorbo schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 09:55:
[...]

Bij Amazon.de heb je nu de Blauw/Groene of Rood/Paarse voor ~75 euro als je code 10KORTING invult. Okay, het zijn niet de mooiste kleuren, maar toch! :D

https://www.amazon.de/gp/..._i=desktop&language=nl_NL
Iel, haha, ik vind die Blauw Witte met dat motiefje wel tof. Die kost 119,- bij Bol.com nu.

Het was die of de Flip 4 Special Edition. Ik denk met dat legermotiefje zie je ook niet zo snel als ie wat vies is haha. Anders was het denk ik een witte geworden.

Deze heb ik dus besteld, komt pas eind van de dag binnen grrr:
http://www.jbl.nl/collecties/JBL+Flip+4+SPECIAL+EDITION.html

Zie trouwens pas net dat UE gewoon Logitech spul is, kende het merk helemaal niet.

[ Voor 21% gewijzigd door JDx op 30-05-2017 10:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:45
Als je via frieslandcampina producten eurosparen doet kun je een kortingsbon krijgen voor 35% korting bij harmanaudio (moederbedrijf van JBL). Ik heb zo een charge 3 voor 116 euro gekocht. Bevalt tot nu toe prima. Met dubbelfrisss heb je 5 pakken nodig voor de benodigde 25 eurosparen euro's. Is prima te doen dus. Flip 4 bieden ze ook aan, die zou op 84,50 uit komen. http://www.harmanaudio.nl..._color=Black-EMEA#start=1

Het gaat om deze eurosparen kortingsvoucher; https://www.eurosparen.nl...gay1nz3mb2is4cxlv6k0gmhn8

[ Voor 32% gewijzigd door NoepZor op 02-06-2017 21:42 ]

De wijzen komen uit het Oosten!

Pagina: 1