Voor de vakantie zoek ik een leuke draagbare speakerset.
Mijn oog is gevallen op de JBL Flip 4 of Charge 3.
Mijn broertje heeft de Charge 2 en die bevalt hem erg goed.
Nou heb ik een aantal reviews bekeken en bijna alle van Jimsreviewroom:
YouTube: JimsReviewRoom
Van zowel de JBL Charge 3, Flip 4, Extreme en andere merken.
Nou zou je dus denken bigger is better en de extreme is me te groot, dus de Charge 3 zou ideaal zijn, alleen is die wat duurder dan de Flip 4. Tot afgelopen weekend BCC een megadeal had waarbij het prijsverschil tussen de Flip 4 en Charge 3 verwaarloosbaar is.
Ik stond op het punt van bestellen, toen ik deze review tegenkwam:
YouTube: JBL Flip 4 & JBL Charge 3 compared
Hier lijkt de Flip 4 toch gebalanceerder te klinken, uiteraard is de bas van de Charge 3 beter, maar de rest klinkt gewoon wat "muffled" zoals de reviewer ook al zegt.
Het prijsverschil is inmiddels weer 130-140 vs 170-180 euro, maar goed, ik kan nog wel even wachten op een nieuwe aanbieding.
Iemand meer ervaring met de Flip 4 of Charge 3? En zijn er nog ergens aanbiedingen of kortingscodes bij elektronica zaken momenteel?
Mijn oog is gevallen op de JBL Flip 4 of Charge 3.
Mijn broertje heeft de Charge 2 en die bevalt hem erg goed.
Nou heb ik een aantal reviews bekeken en bijna alle van Jimsreviewroom:
YouTube: JimsReviewRoom
Van zowel de JBL Charge 3, Flip 4, Extreme en andere merken.
Nou zou je dus denken bigger is better en de extreme is me te groot, dus de Charge 3 zou ideaal zijn, alleen is die wat duurder dan de Flip 4. Tot afgelopen weekend BCC een megadeal had waarbij het prijsverschil tussen de Flip 4 en Charge 3 verwaarloosbaar is.
Ik stond op het punt van bestellen, toen ik deze review tegenkwam:
YouTube: JBL Flip 4 & JBL Charge 3 compared
Hier lijkt de Flip 4 toch gebalanceerder te klinken, uiteraard is de bas van de Charge 3 beter, maar de rest klinkt gewoon wat "muffled" zoals de reviewer ook al zegt.
Het prijsverschil is inmiddels weer 130-140 vs 170-180 euro, maar goed, ik kan nog wel even wachten op een nieuwe aanbieding.
Iemand meer ervaring met de Flip 4 of Charge 3? En zijn er nog ergens aanbiedingen of kortingscodes bij elektronica zaken momenteel?
Dingen als Games & Music enzo | En 3D/AI/PS hier | CivitAI Models en Prompts