Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 926937

Topicstarter
Mijn vraag

Ik heb zojuist een 2e hands Samsung Galaxy Gio gekregen. Maar ik kan niet meer als Google play store installeren. Ivm te weinig ruimte voor de rest heb ik er nog niks opgezet. Er zit ook een micro SD kaart in daar staat nog 7 GB vrij.
Het enige wat ik als app er op wil is whatsapp... Want de telefoon is echt enkel voor mijn bereikbaarheid! Weet iemand wat ik kan doen zodat ik whatsapp kan installeren want door de Google play store heb ik nog maar 25 MB over

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
... Telefoon terug naar fabrieksinstellingen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:51
Helaas is de gio erg oud en is de interne opslag minimaal hierdoor zal het ook lastig zijn om apps te installeren.

Als je nu de playstore er af gooit dan kun je hier de apk weg halen. https://www.whatsapp.com/android/ deze kun je dan installeren.

In het verleden heb ik wel is gebruik gemaakt van een tooltje waarmee je de sd kaart in kon zetten als geheugen voor apps hiervoor moet je je telefoon wel rooten. En meerdere partities aanmaken op de sd

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:05

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Welkom op Tweakers.

De Gio wordt helaas geleverd met maar 156MB aan opslaggeheugen. Dat is hedendaags gewoon echt veel en veel te weinig. Je kan eventueel het toestel rooten en daarna aan de slag gaan met Apps2SD. Je kan dan apps opslaan op de SDkaart.

offtopic:
Verder heb ik even je titel naar iets duidelijkers veranderd.