Beste koeloplossing voor geforce1ddr?

Pagina: 1
Acties:

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 13:04

t3q

Say yes to teq

Topicstarter
Ik vind dat me kaart veels te warm word. Hij werd na een tijdje heftig gamen 80 graden core en 57 mem vanmiddag. Ik heb al gekeken naar zo'n blue orb maar die past niet op deze kaart.

Life goes as it goes.

• MGP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2025

MGP

Gewoon zelf een bestaande koeler ombouwen tot eentje die op je geforce past (met een chrome orb valt makkelijk te knutselen).

• D-Devil
  • Laatst online: 05-12-2022
wat is er dan mis met die blue orb... dan wijkt je kaart dus af van het reference model, want de maten van de blue orb zijn standaard overal het zelfde als op alle videokaarten, en met wat AS er tussen werkt het prima bij mn pa.

Freelance tweaker

• t3q

t3q

Say yes to teq

Topicstarter
Op donderdag 05 juli 2001 23:52 schreef D-Devil het volgende:
wat is er dan mis met die blue orb... dan wijkt je kaart dus af van het reference model, want de maten van de blue orb zijn standaard overal het zelfde als op alle videokaarten, en met wat AS er tussen werkt het prima bij mn pa.
Doe blue orb past niet omdat die voor de geforce 2 is. Ik heb de 1e geforce met ddr van asus en daarop zitten condensatoren die in de weg zitten.

Life goes as it goes.

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Past er niet gewoon een 486 fannetje op ?

EN op t ram kan je ook gewoon kleine heatsinkjes plakken. Ga naar de electronica boer en koop een paar kleine heatsinkjes... of zaag een 486 heatsink in stukjes. Deze lijm je erop met een heel dun laagje siloconen kit (dun laagje geleid warmte) of plak hem vast door er pasta tussen te doen en op 2 hoekjes een druppie seconden lijm.

Of plaats gewoon een grote fan in je kast die rechtstreeks op je videokaart blaasd.

De temp van je kast moet natuurlijk wel lekker laag zijn anders heeft het nog geen zin. En met een lage kast temp is je geforce temp ook gelijk een stuk lager

• t3q

t3q

Say yes to teq

Topicstarter
Ok thnx voor de adviezen ik zal effe kijken wat ik kan doen

Life goes as it goes.

Pagina: 1