Whatsapp foto's importeren

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 926895

Topicstarter
Mijn vraag is of iemand weet of het mogelijk is om vanuit je whatsapp chat, de media die je hebt gedeeld met een persoon, in 1x kan importeren naar je computer (OneDrive, iCloud etc.)?

Ik gebruik een iPhone 5S en heb geen MacBook.

Het lukt om elke foto apart te importeren maar dit duurt mij iets te lang.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:37
Voor zover ik weet kan je alleen de chat sturen inclusief bijlagen.

Moet je vervolgens vanuit je mail de fotos verder gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinmi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-11-2024
Op mijn Galaxy S5 heb ik in mijn fotoalbum een aparte map "Whatsapp" waar alle media automatisch wordt opgeslagen. Van daaruit kan ik alles selecteren en overzetten naar mijn WD-Cloud (dat is inclusief ontvangen media). Misschien werkt dat ook zo op je iPhone?

[ Voor 7% gewijzigd door Dinmi op 29-05-2017 06:41 ]

From DEC to Dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Open het gesprek met de contact van wie je alle media wil kopiëren, en tik vervolgens in het gespreksvenster bovenin op de naam van je contact. Een nieuw schermpje opent.
Tik daar op "Media, links en docs", en tik dan op "Selecteer" bovenin. Nu kun je alles selecteren en als je dat gedaan hebt: naar jezelf mailen, op iCloud zetten, Dropbox, facebook, wat je maar wil. Dat doe je door linksonder op dat deel knopje drukken als je geselecteerd hebt wat je wil hebben. (Soort van uitgang logotje :P)

Het is helaas wel omslachtig dat je alles zelf moet selecteren, dus je moet echt alle media even aantikken; maar dan gaat het wel allemaal in een keer. Dat is iig wel veel minder werk en veel minder tijdrovend dan één voor één de foto's/filmpjes te versturen/opslaan. ;)
Ik zal eens informeren of ze een "Alles selecteren" knop willen overwegen. :P

Dit is denk ik de enige snelle oplossing voor nu.

[ Voor 39% gewijzigd door WhatsappHack op 29-05-2017 13:18 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)