Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans C
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:08
Vandaag aan de slag gegaan met een amazon echo. Uk versie. Installeren van een apk ging prima. Installeren van de Echo ook. Maar helaas blijft in de settings de spotify optie greyed out.

Vervolgens google geprobeerd. Je moet een account hebben met een adres in een land waar de Echo is uitgebracht. Logisch. Nieuw account aangemaakt, met adres in Duitsland. Uitgelogd in de app. Opnieuw ingelogd met de nieuwe account. Maar nog steeds greyed out.

Wat moet er gebeuren om spotify te kunnen linken?

Marstek Venus E V153 ; Marstek CT003 v117

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 18:40

Perkouw

Moderator General Chat
Kijkt het niet op dat moment waar je zit? M.a.w. al eens een VPN geprobeerd met DE als land? Mogelijk dat het dan wel werkt. Tip; Opera VPN.

[ Voor 6% gewijzigd door Perkouw op 28-05-2017 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans C
Ik vermoed van niet. Anders zou ik daar door Google naar verwezen worden denk ik (: . Is het de combinatie van uk device en duits account?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yeebo
  • Registratie: December 2016
  • Niet online
Ik weet dat dit al een ouder topic is, ik zie echter dat je nog geen reacties hebt gehad hier.

Ik had hetzelfde probleem, wat ik heb gedaan, is mijn Amazon account gewijzigd naar een adres in de US, toen kon ik Spotify koppelen, toen heb ik mijn Amazon account weer veranderd naar een Nederlands account, het werkt hier nu al een tijdje goed oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

art

Ik heb bij de installatie van mijn duitse Echo Dot alleen de centraaleuropese tijdzone opgegeven, en géén adres toen ik tijdens dat proces een amazon-account moest aanmaken. Het werkte meteen (ook met Spotify), maar alexa.amazon.com stuurde me hardnekkig door naar alexa.amazon.co.uk en ik moest aan "Alexa, play some music by <whatever>" altijd "from Spotify" toevoegen ook al had ik Spotify als standaard muziekprovider ingesteld. Pas toen ik in mijn amazon-account een amerikaans adres invoerde en mijn Spotify account opnieuw koppelde ging het ineens goed. Happy happy joy joy.

l'art pour l'art

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerc
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 22:28
Off Topic.. vraag

Hoe ohhh hoe zijn jullie aan die Echo van Amazon gekomen.
Gewoon vanuit NL bestellen lukt mij niet!

Qwerc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zTz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 11:59

zTz

Qwerc schreef op maandag 4 september 2017 @ 14:25:
Off Topic.. vraag

Hoe ohhh hoe zijn jullie aan die Echo van Amazon gekomen.
Gewoon vanuit NL bestellen lukt mij niet!
https://www.chromeit.nl/a.../amazon-echo-dot-2nd-gen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans C
Ik via ebay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

art

conrad.nl

l'art pour l'art

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans C
Nee, niet meer. Ik vond het al vreemd dat ze hem aanboden, want er was geen enkele vermelding van de truc die je moet uithalen voor het registreren van je account.

Pagina: 1