Wijziging user review [Ramon M -> Evo-lution]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon m
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 31-07-2024
Beste,

De heer EVO reageerde op mijn advertentie omtrent een iPhone.
Hierin stond gelijk een voorstel voor bedrag en verzending.

Hiermee ben ik akkoord gegaan.
Vervolgens kreeg ik de vraag voor mijn gegevens. ( 18:30)
Even later volgde; Laat maar ik ben het snel nodig dus het gaat niet door. (20;45)

Hier op heb ik aangegeven dat dit niet netjes was en voorgesteld om de deal als nog af te ronden. Meneer vindt dit niet nodig en laat het er bij. Ik geef hierop een beoordeling omdat de overeenkomst dus verbroken is.

Meneer is het hier niet mee eens en plaatst een wraak beoordeling. Deze zou ik dan ook graag verwijderd zien.

Ramon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVO
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

EVO

EVO

Niet mee eens! Je reageerde niet, zei alleen akkoord maar ik kreeg geen bankgegevens! Rond middernacht kreeg ik pas jouw eerste reply op het feit dat ik geen interesse meer had. Je was gewoon zelf te laat. Verder heb ik niks opgestuurd gekregen dus heeft er geen officiele deal plaats gevonden. EVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon m
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 31-07-2024
Evo-lution schreef op maandag 29 mei 2017 @ 02:10:
Niet mee eens! Je reageerde niet, zei alleen akkoord maar ik kreeg geen bankgegevens! Rond middernacht kreeg ik pas jouw eerste reply op het feit dat ik geen interesse meer had. Je was gewoon zelf te laat. Verder heb ik niks opgestuurd gekregen dus heeft er geen officiele deal plaats gevonden. EVO
Dat is niet te laat. Dat is een overeenkomst die je hebt eenzijdig niet nakomen. Wat resulteerde in een slechte beoordeling. Waarop jij een wraak beoordeling hebt geplaatst. Overeenkomst is overeenkomst.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:52

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ramon gaat akkoord met het bod van EVO-lution. Daarmee is er een overeenkomst. Niet alleen is amper 2 uur later doodleuk melden dat je de gsm niet meer wilt niet netjes, je kan niet zomaar eenzijdig een overeenkomst opzeggen. Je maakt een afspraak, dat schept verplichtingen. Sterker, je wederpartij kan hier in basis een ingebrekestelling en vordering van maken, en de afspraak via de rechter alsnog laten nakomen.

Dat het zo ver niet komt is wat anders, maar juridisch zit Evo-lution gewoon fout. Het is een wijdverbreide misvatting dat een overeenkomst pas final is als de goederen en betaling zijn uitgewisseld.

Op basis hiervan heb ik de wraak review van Evo-lution verwijderd. Hij zit fout, en om dan de ander nog eens te straffen met een review heeft geen pas.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.