Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn vader heeft sinds kort een Sony 4k videocamera en wil de filmpjes hiervan bewerken. Hij gebruikt hiervoor pinnacle studio 20. Hij heeft nu een Medion Akoya P5386D en vindt dat het allemaal wat langzaam gaat. Vandaar deze poging om een betaalbare pc te bouwen die goed geschikt is voor 4k bewerking
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zijn budget is niet bekend, maar ik denk dat 1000 euro de max is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij heeft een ssd, merk mij onbekend, in zijn huidige pc gezet. Deze kan overgezet worden. Randapparatuur is ook reeds aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat nodig is is een pc waar hij de filmpjes goed kan bewerken.
Hij is geen gamer en de pc zal naast videobewerking alleen voor wat office gebruikt worden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, maar ik lees dat AMD wel goed bekend dat staat.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, de pc staat in een aparte kamer onder een bureau dus looks zijn niet belangrijk. Stiller is altijd beter
Ga je overklokken?
Geen ervaring mee en denk ook niet dat dat gaat gebeuren.
Wat verwacht je van ons?
Jullie kunnen de lijst waarschijnlijk goed finetunen zodat ik geen overkill maak. Je wordt nogal gretig, helemaal als het je eigen geld niet is :-)
Wat ik nu heb uitgezocht is het volgende:
Mijn vader heeft sinds kort een Sony 4k videocamera en wil de filmpjes hiervan bewerken. Hij gebruikt hiervoor pinnacle studio 20. Hij heeft nu een Medion Akoya P5386D en vindt dat het allemaal wat langzaam gaat. Vandaar deze poging om een betaalbare pc te bouwen die goed geschikt is voor 4k bewerking
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zijn budget is niet bekend, maar ik denk dat 1000 euro de max is.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hij heeft een ssd, merk mij onbekend, in zijn huidige pc gezet. Deze kan overgezet worden. Randapparatuur is ook reeds aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat nodig is is een pc waar hij de filmpjes goed kan bewerken.
Hij is geen gamer en de pc zal naast videobewerking alleen voor wat office gebruikt worden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, maar ik lees dat AMD wel goed bekend dat staat.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, de pc staat in een aparte kamer onder een bureau dus looks zijn niet belangrijk. Stiller is altijd beter
Ga je overklokken?
Geen ervaring mee en denk ook niet dat dat gaat gebeuren.
Wat verwacht je van ons?
Jullie kunnen de lijst waarschijnlijk goed finetunen zodat ik geen overkill maak. Je wordt nogal gretig, helemaal als het je eigen geld niet is :-)
Wat ik nu heb uitgezocht is het volgende:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 1700 Boxed Wraith Spire koeler | € 326,- | € 326,- |
| 1 | MSI B350 PC Mate | € 99,03 | € 99,03 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI 4G OC | € 149,95 | € 149,95 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 103,95 | € 103,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 127,- | € 127,- |
| 1 | EVGA 650 GQ (V2) | € 84,05 | € 84,05 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 889,98 | |