Ik zoek een mutlifunctional met een specifieke functie...

Pagina: 1
Acties:

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Topicstarter
Hier gaattie dan, helemaal conform het automatische format van dit subforum :)

Ik zoek een?
Multifunctional.
Niet zomaar één; ik zoek een multifunctional met in ieder geval de volgende functionaliteit:
  • Netwerkaansluiting
  • Mailfunctie
  • De optie om niet alleen e-mail adressen in te kunnen stellen, maar ook mail-onderwerpen i.p.v. één standaard onderwerp.
Wat is je budget?
Een paar honderd euro?

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, ik sta open voor alles!

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Kantoor thuis.

Op zich niet moelijk om een multifunctional te vinden met netwerkaansluiting en mailfunctie, waar het echter op mis gaat is de optie die ik zoek om in het adresboek niet alleen e-mail adressen in te stellen maar ook onderwerpen. Dit is een functie die er in de standaardspecificaties niet bijstaat, ik weet überhaupt niet of dit ook een reële functie is. Jaren geleden op het werk heb ik een keer een scanner/copier gezien die dat dus kon; maar dan praat je over een professioneel apparaat voor een kantooromgeving van enkele duizenden euro's. :|

Wie weet hier meer vanaf? Heeft iemand toevallig een multifunctional die dit kan of weet iemand bij welke merken ik de grootste kans heb om deze functionaliteit te vinden? :>

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

• nescafe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:15
Nu beperk je je keuze behoorlijk wegens één feature.. Kun je niet beter kijken naar een alternatief?

Ik kan de meeste gebruikers wel uitleggen dat het handiger is om naar de eigen mailbox te scannen en vervolgens door te sturen naar de daadwerkelijke ontvanger. Dan kun je het onderwerp aanpassen en kan er gelijk een begeleidende tekst mee (+ handtekening/footer).

Voor categoriseren zou je ook e-mailaliases aan kunnen maken. Bijv. invoice@bedrijf.nl / picklist@bedrijf.nl / confirmation@bedrijf.nl. In Exchange/O365 kun je hiervoor gedeelde mailboxen aanmaken, bij Gmail kun je het plusje gebruiken (gebruiker+invoice@gmail.com, gebruiker+picklist@gmail.com) en met filters werken.

Mijn ervaring met multifunctionals is dat je beter niet gehecht kunt raken aan features. Vaak zijn ze belabberd geïmplementeerd (bijv. OCR) of verdwijnen ze na een tijdje..

* Barca zweert ook bij fixedsys... althans bij mIRC de rest is comic sans

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Topicstarter
nescafe schreef op zondag 28 mei 2017 @ 11:41:
Nu beperk je je keuze behoorlijk wegens één feature.. Kun je niet beter kijken naar een alternatief?

[...]

Voor categoriseren zou je ook e-mailaliases aan kunnen maken. Bijv. invoice@bedrijf.nl / picklist@bedrijf.nl / confirmation@bedrijf.nl. In Exchange/O365 kun je hiervoor gedeelde mailboxen aanmaken, bij Gmail kun je het plusje gebruiken (gebruiker+invoice@gmail.com, gebruiker+picklist@gmail.com) en met filters werken.
Klopt, het gaat mij echt specifiek om deze functionaliteit om e.e.a. te koppelen aan een geautomatiseerd systeem. E-mail aliassen had ik ook aan gedacht en is mijn backupplan, maar ik prefereer wel om het op onderwerp te doen anders moet ik een hoop ombouwen...

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect