Toon posts:

Moet je nog steeds 'inbranden' ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Hoe was jullie dag vandaag ?? Tering wat was het warm,... moest ik net werken :(

Maar ja, wel tijd om 'andere' dingen te doen.. Ik ben op dit moment mijn Duron 900 aan het inbranden (900@1000 @ 1.91 volt) omdat ik altijd had begrepen dat als je dit een tijdje doet je later kan ondervolteren... Bij mijn Duron 600 wertke het zeker... @600 draaide hij ook op 1,4 volt en bij 980 Mhz. nog op 1,75 volt...

Maar is dat inbranden nog wel steeds nodig ?? Als ik bijvoorbeeld een Thunderbird 1400 koop, dan kun je toch niet gaan inbranden ?? Temps vliegen dan zo boven de 70 graden... toch ?? Hij wordt nl. nu, met dit warme weer, dus 55 graden... op 1,91 volt en 1000 Mhz...

R.

Verwijderd

Kan noch best hoor. En werkt perfect. M'n TB wordt trouwens. Maar 56 graden max. Hoor op 1533 op 1.92 volt. (afwijking in m'n mobo eigenlijk 1.85 ingesteld). Mijn ervaring is dat na een tijdje je cpu inderdaad met minder volt kan doen.

Verwijderd

Inbranden ja... moet je dat dan ook op de gewenste snelheid doen of gaat het alleen om het voltage :?

Verwijderd

Topicstarter
volgens mij is het hetbeste als je het hoogst mogelijke voltage op de default snelheid gebruikt om in te branden.. ik deed dat in ieder geval wel en dat werkte..

R.

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 11:01 schreef roelandstoter het volgende:
volgens mij is het hetbeste als je het hoogst mogelijke voltage op de default snelheid gebruikt om in te branden.. ik deed dat in ieder geval wel en dat werkte..

R.
ok, en hoe lang (ik heb nu 1 maand een tb 1200@1333 lopen dus of het nog zin heeft.. :D )

Verwijderd

Topicstarter
Iets van 1,5 maand ofzo... maar volgens mij is een week of 2 al genoeg...
Pagina: 1