Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-10 04:26
Ik heb voor 9,99 euro 3 maanden Spotify gehaald(via mijn Facebook account), maar ik kon altijd mijn betalingen cancellen en mijn premium-sub behouden tot het einde van de subscription.

Nu als ik de subscription wil stoppen staat dat mijn Premium-status geannuleerd wordt
:/ Hoe zit dit? Is dit niet gewoon illegaal om te doen in Nederland? Ik heb toch gewoon recht om de automatisch incasso te cancellen?

[ Voor 30% gewijzigd door MrFax op 28-05-2017 09:52 ]

That's it, I'm done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:04
Ik ken verder de actie en voorwaarden daarbij niet, maar uit jouw woorden maak ik op dat een deal hebt voor 3 maanden Premium voor 9,99 die je, na die 3 maanden gewoon kunt stopzetten. Doe je dat na een maand, zou je toch die 3 maanden houden. Zoiets?

Ik zie dan niet hoe je die 9,99 dan terug zou mogen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:10

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

The Realone schreef op zondag 28 mei 2017 @ 09:54:
Ik ken verder de actie en voorwaarden daarbij niet, maar uit jouw woorden maak ik op dat een deal hebt voor 3 maanden Premium voor 9,99 die je, na die 3 maanden gewoon kunt stopzetten. Doe je dat na een maand, zou je toch die 3 maanden houden. Zoiets?

Ik zie dan niet hoe je die 9,99 dan terug zou mogen krijgen.
Waar het om gaat is dat bij dit soort acties er meteen een stilzwijgend verlengend abbo aan vast zit. Voorheen kon je die 3 maanden premium krijgen en dan meteen je abbo stopzetten. Je zat dan die 3 maanden uit waar je voor betaald hebt en daarna ga je over naar het 'Free' abbonnement.

Hij wil het geld niet terug, maar wel de subscription alvast stopzetten ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-10 13:12
MrFax schreef op zondag 28 mei 2017 @ 09:50:
Nu als ik de subscription wil stoppen staat dat mijn Premium-status geannuleerd wordt
Ja...per wanneer? Is dat direct dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:04
Notna schreef op zondag 28 mei 2017 @ 10:02:
[...]

Waar het om gaat is dat bij dit soort acties er meteen een stilzwijgend verlengend abbo aan vast zit. Voorheen kon je die 3 maanden premium krijgen en dan meteen je abbo stopzetten. Je zat dan die 3 maanden uit waar je voor betaald hebt en daarna ga je over naar het 'Free' abbonnement.
Tja, in het verleden behaalde resultaten... Ik heb die voorwaarden eens gelezen en die zijn erg duidelijk, kort en transparant.
Hij wil het geld niet terug, maar wel de subscription alvast stopzetten ;)
Dat stond er voor de edit anders. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door The Realone op 28-05-2017 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-10 04:26
Afbeeldingslocatie: https://image.prntscr.com/image/5b6d42161d2d41c4b19cd48394e35e45.png

Hier lijkt mij dat de premium-sub per direct stop gezet wordt, toch?

En dan als je op "Overstappen naar Free" klikt krijg ik een nog veel verder skeptisch gevoel over :

Afbeeldingslocatie: https://image.prntscr.com/image/3f435c7d847d48cab4b1f2b3e5da9e40.png

In december toen dezelfde aanbieding er was, kon je gewoon de betaling direct stoppen na de eerste betaling via iDeal(en bestond dit scherm nog niet eens).

De vraag is: Als ik annuleer, ben ik dan per direct mijn Premium kwijt? Want dat is hier totaal niet duidelijk.

[ Voor 118% gewijzigd door MrFax op 28-05-2017 10:25 ]

That's it, I'm done.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luukske
  • Registratie: Augustus 2013
  • Nu online
Ik ben al vaker van premium naar free gegaan en tot nu toe is dit altijd pas ingegaan na het verlopen van het premium abonnement.
Behaalde resultaten geven geen garantie voor de toekomst, maar ik denk dat je er toch gerust in kan zijn dat de 3 maanden premium houdt, ook al zeg je nu op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Op Spotify zelf te vinden:

https://support.spotify.c...cancel-your-subscription/
https://community.spotify...n-expiration/td-p/1689592

Mijn ervaring van een paar jaar geleden is dat het ook gewoon doorloopt tot de vervaldatum van je proefabo.

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dit kun je toch super makkelijk uitvinden door even contact op te nemen met Spotify? Zij zijn de enige betrouwbare bron in deze.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Kijk je kunt hier van alles van vinden of roepen "Mag dit wel in Nederland" maar uiteindelijk bereik je daar helemaal niets mee.

Waar je wel wat mee bereikt is een Agenda herinnering zetten voor (of op) de dag van verlenging. Zo ben je nog op tijd.

Het leven is soms alleen maar moeilijk als je het zelf moeilijk maakt.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrSenne
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-10 15:53
Kan je niet gewoon een agendareminder zetten voor enkele dagen voor het einde van je abonnement en dan op dat moment cancellen? Dan riskeer je niet om 3 maand kwijt te geraken.

Anders gewoon contact opnemen met Spotify inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03:54
MrFax schreef op zondag 28 mei 2017 @ 09:50:
Ik heb voor 9,99 euro 3 maanden Spotify gehaald
Dat is dan toch je antwoord?
Jij betaald X, bedrijf levert Y.

Als jij cancelled en er klopt iets niet dan mail/bel je toch?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dabbel
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:45
Je abo stop na 3 maanden pas. Ook al stop je de dag na je aanmelding.
Spotify zal de datum opgeven wanneer je premium precies eindigt.

Edit:
Zal wat zijn als ik maar 1 dag premium ontvang voor 10 euro 8)7

https://support.spotify.c...cancel-your-subscription/
Je kunt je abonnement op elk moment opzeggen. Dat geeft niks :)

Hierdoor wordt je account weer Free met advertenties na afloop van je Premium-tijd. Je kunt dan nog altijd inloggen, muziek afspelen en zelfs je afspeellijsten blijven behouden.

[ Voor 67% gewijzigd door Dabbel op 28-05-2017 19:43 ]

Pagina: 1