Toon posts:

Hulp nodig met Game PC

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gister voor het eerst een computer gebouwd. Het ging niet helemaal soepel, maar het is gelukt. Ik haal echter niet de gewenste fps. Toen ik cs:go speelde haalde ik maar 70 fps, op low settings en 4:3. Ik heb een benchmark test gedaan op cpu-z, en daar was niks mee. Ook heb ik een furmark test gedaan en volgens mij was daar ook niks mis mee. Wat zou het eventueel anders kunnen zijn?
Ik weet dat de ram wat aan de lage kant is, maar deze build zo sowieso wel 150 fps bij cs:go moeten halen.

Alvast bedankt.

Build:

MSI GTX 1050 2GB
AMD Athlon X4 870k 3.9 ghz
Ewvent 600w psu
ASROCK FM2A68M-DG3+
Kingston 4gb RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check met MSI Aftreburner of een onderdeel voor 100% wordt belast. Is dat een enkele core van de cpu, de videokaart of is alle 4GB ram in gebruik?

Verder heb je een hele slechte voeding gekocht die funest kan zijn voor het systeem. De geleverde stroom is van zo slechte kwaliteit dat onderdelen beschadigd en defect kunnen raken. Je zal er goed aan doen de voeding terug te sturen naar de leverancier onder het mom van 14 dagen reourrecht en een andere fatsoenlijke voeding uit te zoeken. Weet je niet welke, vraag daar dan advies over op Tweakers.
Daarbij is ook de keuze voor AMD FM2+ erg vreemd. FM2+ is dood. Intel heeft voor hetzelfde geld een beter presterende Pentium G4560 op een platform waar nog wel iets aan is te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennyz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 09:49
Weet je zeker dat cs:go niet zelf de fps capped op 70?