Mijn vraag:
Zelf ben ik al een tijd aan het zoeken voor goede spullen voor de pc om hem te kunnen upgraden. nu heb ik al een lijst gemaakt van wat ik er in zou willen hebben. Nu weet ik alleen niet 100% zeker of het goede keuze is
daarom wil ik graag de meningen weten van anderen
hoeveel mag het kosten?
800 euro MAX
Wat wil je doen met het systeem?
Streamen, games zoals dota en overwatch
Ga je overklokken?
Nee
Wat zijn de componenten die je er in wilt houden precies?
Alleen de voeding, Videokaart en de harde schijf
wat zijn de componenten die ik wil aanschaffen
mijn oude voeding, videokaart en harde schijf behoud ik nog omdat die nog wel een aantal jaren meekunnen
het ging mij er om van dat mijn oude processor werd vervangen. mijn oude processor is de I5-3350P... ja best oud XD. Aangezien ik wel van streamen houd was ik wel toe aan een nieuwe. maar omdat de processor vervangen moet worden moest ik ook een nieuwe moederbord. aangezien die van mijn geen 1151 socket heeft. En dan moest ook gelijk de geheugen worden vervangen omdat mijn oude DDR3 is en geen DDR4.... en nu ik dan toch lekker bezig was dacht ik... dan ook gelijk een andere kast
.
Is dit een goede setup of nah?
Zelf ben ik al een tijd aan het zoeken voor goede spullen voor de pc om hem te kunnen upgraden. nu heb ik al een lijst gemaakt van wat ik er in zou willen hebben. Nu weet ik alleen niet 100% zeker of het goede keuze is

hoeveel mag het kosten?
800 euro MAX
Wat wil je doen met het systeem?
Streamen, games zoals dota en overwatch
Ga je overklokken?
Nee
Wat zijn de componenten die je er in wilt houden precies?
Alleen de voeding, Videokaart en de harde schijf
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 4G | € 0,- | € 0,- |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,95 | € 49,95 |
1 | Corsair RM650x | € 102,95 | € 102,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 152,90 |
wat zijn de componenten die ik wil aanschaffen
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-6700K Boxed | € 331,90 | € 331,90 |
1 | MSI B150A GAMING PRO | € 117,95 | € 117,95 |
1 | NZXT S340 Zwart | € 65,95 | € 65,95 |
1 | Cryorig H7 | € 35,01 | € 35,01 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 144,- | € 144,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 694,81 |
mijn oude voeding, videokaart en harde schijf behoud ik nog omdat die nog wel een aantal jaren meekunnen
het ging mij er om van dat mijn oude processor werd vervangen. mijn oude processor is de I5-3350P... ja best oud XD. Aangezien ik wel van streamen houd was ik wel toe aan een nieuwe. maar omdat de processor vervangen moet worden moest ik ook een nieuwe moederbord. aangezien die van mijn geen 1151 socket heeft. En dan moest ook gelijk de geheugen worden vervangen omdat mijn oude DDR3 is en geen DDR4.... en nu ik dan toch lekker bezig was dacht ik... dan ook gelijk een andere kast
Is dit een goede setup of nah?
[ Voor 68% gewijzigd door SlendyBlue op 28-05-2017 12:18 . Reden: was niet in overeenkomst met het DAA Beleid ]