Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wie kan mij helpen?
ik wilde Bitcoins verwisselen in Ethers bij https://www.myetherwallet.com/#swap heb het bedrag ingevoerd enz
en bij de volgende stap heb ik mijn Etheradres ingevoerd bij stap 2 moest ik mijn Bitcoins verzenden naar het adres wat mijn opgegeven was. Ik heb het adres gekopieerd en ben bij Blockchain wallet op mijn Laptop en heb het daar verzonden. ik ben toen weer naar myetherwallet.com/#swap gegaan en daar gebeurde voor de rest niks en de tijd was daarna ook verstreken. maar nu is wel op Blockchain het bedrag wat ik over wilde maken wel verstuurd. wat moet ik nu doen?
...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2017 18:14 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dj_tjerk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-09 18:28
Is je transactie zichtbaar in een blockchain explorer? Hoeveel fee heb je meegegeven aan de transactie? Als je genoeg fee meegegeven hebt, en de transactie is zichtbaar, maar aan de MEW/bity kant nog geen reactie is, dan kan je contact opnemen met support.
In het geval dat je veel te weinig fee meegegeven hebt, kan je misschien je transactie opnieuw sturen met een hogere fee. Als je transactie uberhaupt niet zichtbaar is in de blockchain explorer, zou je in je eigen client ook gewoon je oude hoeveelheid BTC moeten zien.