Toon posts:

kosten internationaal bellen met gsm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Grip-abo bij KPN mobile, maar denk je nou dat ik op hun site kan vinden wat een gesprek naar Kroatië kost per minuut?

Mooi niet. Je word doodgegooid met wat het kost om vanuit een land naar NL te bellen, maar ik wil juist weten wat het kost om er heen te bellen.

Met de vaste telefoon was het zo gevonden, iemand een idee waar ik kan vinden wat me dat met de gsm kost?

heb al gekeken op de standaard kpn-sites:
kpn.com
flexibel.nl
knp-mobile.com

En natuurlijk was de klantenservice om 22:00 dicht, en ik moet het nu weten...

alvast bedankt.

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

Verwijderd

Topicstarter
ja bedankt, maar Kroatië staat er helaas niet tussen...

Verwijderd

Ik weet niet of er veel verschil is tussen jouw KPN abbo en een HI abonnement want op hi.nl staan wel bijna alle tarieven

http://www.hi.nl/Flash/kmc/hi/tabel_abo_ppnota.asp?selCountry=Kroati%

update
uhm die link hierboven is een beetje gaar volgens mij, anders moet je gewoon even op www.hi.nl kijken

Verwijderd

Topicstarter
Weet ik ook niet, dit is gewoon een abo waarbij bellen binnen NL gewoon ranzig goedkoop is, zal wel niet voor 't buitenland gelden. En bovendien is Hi pre-pay, dus eigenlijk al een stuk duurder..ik ga vooralsnog maar even uit dat het ongeveer even duur is als naar Slovenië, maar tanx anyway!

Verwijderd

je hebt ook HI abonnement btw

Verwijderd

Topicstarter
Tja, laat al maar, heb de vaste telefoon naar gepakt, die ƒ0,85 per minuut lijkt me laag genoeg voor een gesprekkie van een uur en een kwartier :)
Pagina: 1