Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Problemen met internet op pc

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• suppie
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-08-2021
Beste mensen,

Het is alweer even geleden dat ik hier geweest ben maar ik heb sinds 3 a 4 dagen problemen met mijn ziggo internet op mijn pc. Niks veranderd aan de instellingen, netwerkkaart of modem. Zo maar ineens problemen. Eerst hele slechte verbinding en nu niks meer. WiFi op laptop vriendin en mobiels werkt prima. Signaal is goed, 3 a 4 a 5 streepjes. Er staat ook "verbonden", maar tegelijkertijd staan er bij de 3 streepjes ook een uitroepteken. Ik het modum gereset, netwerk wachtwoord opnieuw ingevoerd, systeemherstel geprobeerd waarbij ik een foutmelding kreeg dat het herstel niet voltooid was. Ik heb firewalls uitgeschakeld en de iTunes update die ik 4 dagen geleden geïnstalleerd heb verwijderd. Wat te doen?

Alle reacties

• Devilscomrade
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-11 08:25
Is je PC verbonden via een ethernet kabel of dongel?

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10:29
Als je op dat uitroeptekentje klikt, en de troubleshooter start - wat komt daar uit?

• suppie
Via ethernet verbonden. Via problemen oplossen kom ik niet verder. Enige wat daar voorgesteld wordt is een router reset en dan had ik al gedaan.

• suppie
Bij apparaatbeheer zie ik niet dat we wat mis is met de netwerkkaart. Staat geen kruisje bij. Ook is ie up2date qua drivers.

Verwijderd

Welke lampjes (LED's) branden op de Ziggo modem? Bel Ziggo eens even en vraag of zij de modem zien aangemeld op hun netwerk.

• suppie
WiFi, lan3, US, DS, online, power. Die lampjes branden.

• suppie
Is verholpen, windows opnieuw geinstalleerd.
Pagina: 1