Dag allemaal, ik ben op zoek naar wat advies aangaande de samenstelling van mijn toekomstige pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Ik wil huidige games op maximale settings kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Alles inclusief wil ik maximaal 2000 euro besteden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is waar ik vooral advies over wil, ik denk aan 16 GB RAM, een SSD van +-100 GB, maar verder heb ik nog geen idee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn vorige pc had een AMD gpu, nooit problemen mee gehad, maar wil mijn keuzes niet beperken tot alleen AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau maakt niet uit. Mijn vorige pc had te weinig fans en hij werd gewoon veel te heet(90 graden), dat wil ik deze keer voorkomen.
Ga je overklokken?
Denk het niet, kan altijd nog.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben gewoon een noob die zich een beetje verloren voelt in de wereld van de PC componenten. Ik wil graag een goede game-pc die de huidige games op maximale settings aan kan, en ook toekomstbestendig is. Merk maakt echt niet uit voor mij. Ik weet ook zeker dat ik hem in elkaar kan zetten, het is alleen al de keuze in componenten die me om advies doen vragen.
Wat ik tot nu toe op de lijst heb:
- Crucial MX300 SSD, 300 euro
- Geforce GTX 1080, 750 euro
- 2x Corsair Vengeance LPX, 140 euro
- AOCG2460PF scherm, 250 euro
- i7-7700, 330 euro
Laat me weten wat je er van denkt, het staat nog niet vast.
Wat ik nog moet:
- Koeling
- Moederbord
- Voering
- Case
Ik zit nu op 1770 euro
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Ik wil huidige games op maximale settings kunnen draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Alles inclusief wil ik maximaal 2000 euro besteden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is waar ik vooral advies over wil, ik denk aan 16 GB RAM, een SSD van +-100 GB, maar verder heb ik nog geen idee.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn vorige pc had een AMD gpu, nooit problemen mee gehad, maar wil mijn keuzes niet beperken tot alleen AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsniveau maakt niet uit. Mijn vorige pc had te weinig fans en hij werd gewoon veel te heet(90 graden), dat wil ik deze keer voorkomen.
Ga je overklokken?
Denk het niet, kan altijd nog.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben gewoon een noob die zich een beetje verloren voelt in de wereld van de PC componenten. Ik wil graag een goede game-pc die de huidige games op maximale settings aan kan, en ook toekomstbestendig is. Merk maakt echt niet uit voor mij. Ik weet ook zeker dat ik hem in elkaar kan zetten, het is alleen al de keuze in componenten die me om advies doen vragen.
Wat ik tot nu toe op de lijst heb:
- Crucial MX300 SSD, 300 euro
- Geforce GTX 1080, 750 euro
- 2x Corsair Vengeance LPX, 140 euro
- AOCG2460PF scherm, 250 euro
- i7-7700, 330 euro
Laat me weten wat je er van denkt, het staat nog niet vast.
Wat ik nog moet:
- Koeling
- Moederbord
- Voering
- Case
Ik zit nu op 1770 euro
[ Voor 12% gewijzigd door Mtz123 op 27-05-2017 14:24 ]