Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Zin erbij gevoegd om het plaatje compleet te maken. Thanks!
Afgezien daarvan, kan je ook kijken naar de Amerikaanse pagina voor de sprintsnelheid naar 60 mijl / uur, dan naar de Nederlandse pagina voor de sprintsnelheid voor 100km/h, en daar dan vervolgens mee berekenen welke factor voor mijl/u ze vanuit Tesla gebruiken voor de berekening
Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!
Een 'factor' werkt alleen als je aanneemt dat het een lineaire eenparige versnelling is. En het ligt daar waarschijnlijk wel dicht bij, maar is het niet helemaal.Vickiieee schreef op zondag 28 mei 2017 @ 14:12:
Afgezien daarvan, kan je ook kijken naar de Amerikaanse pagina voor de sprintsnelheid naar 60 mijl / uur, dan naar de Nederlandse pagina voor de sprintsnelheid voor 100km/h, en daar dan vervolgens mee berekenen welke factor voor mijl/u ze vanuit Tesla gebruiken voor de berekening
Uhm. Wie had het over het berekenen van de versnelling?Semyon schreef op zondag 28 mei 2017 @ 14:40:
[...]
Een 'factor' werkt alleen als je aanneemt dat het een lineaire eenparige versnelling is. En het ligt daar waarschijnlijk wel dicht bij, maar is het niet helemaal.
In het artikel staat dat ze niet weten wat de sprintsnelheid van 0 naar 100 km/h is, oftewel: hoe lang de auto er over doet om van 0 naar 100km/h te accelereren. En dat het wel bekend is van 0-60 mijl per uur.
Dus als je het van vorige auto's weet, kan je het alsnog omrekenen
Zie deze reactie: MoietyMe in 'nieuws: Tesla zet meer details over Model 3 online'
DIT is wat ik bedoelde
[ Voor 16% gewijzigd door Vickiieee op 28-05-2017 16:55 ]
Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!
Ja zie richh reactie daar DAT is wat ik bedoelde. Je hebt gewoon niet de gegevens, je kan het niet omrekenen. Je kan wel een schatting maken, maar laten we eerlijk zijn en zeggen dat het een schatting is en niet omrekenen.Vickiieee schreef op zondag 28 mei 2017 @ 16:53:
[...]
Uhm. Wie had het over het berekenen van de versnelling?
In het artikel staat dat ze niet weten wat de sprintsnelheid van 0 naar 100 km/h is, oftewel: hoe lang de auto er over doet om van 0 naar 100km/h te accelereren. En dat het wel bekend is van 0-60 mijl per uur.
Dus als je het van vorige auto's weet, kan je het alsnog omrekenen
Zie deze reactie: MoietyMe in 'nieuws: Tesla zet meer details over Model 3 online'
DIT is wat ik bedoelde
Ik was eerder: Tesla zet meer details over Model 3 online
Pagina: 1