SIEMENS HX745521N Fornuis ervaringen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducatii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-10 17:49
Beste medetweakers,

Nu is mijn oog gevallen op de SIEMENS HX745521N fornuis. Zover ik kan zien aan de specificaties is het een degelijke fornuis van een goed merk.

Het probleem is dat ik 0 reviews gevonden heb en dat geen enkele van de grotere en bekende webshops in zijn assortiment heeft. Zelfs op tweakers pricewatch staat hij niet aangeven.

Nu kan ik hem nieuw voor 300 euro op de kop tikken alleen wil ik er zeker van zijn dat dit een goede aankoop is zonder haken en ogen.
Vindt het heel markant dat er geen reviews zijn en het aanbod gering is. Kon eveneens het bouwjaar niet vinden van dit model

Alle hulp is welkom.

[ Voor 6% gewijzigd door Ducatii op 27-05-2017 10:17 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:24

InFamous

excommunicado

Ik heb een soort gelijke Bosch variant en die bevalt prima.

Betreft het een tweedehands apparaat? Want er is een terugroep actie geweest voor bepaalde Siemens en Bosch modellen vanwege explosie gevaar die geproduceerd zijn tussen 2006 en 2011.

https://www.gascookingsafety.com/nl-NL

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducatii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-10 17:49
Nee, nieuw product. Echter kan ik niet zien of dit model tussen 2006 en 2011 geproduceerd is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

@Ducatii
Voor Siemens apparatuur dien je de eerste 2 cijfers van het FD nummer te nemen en hier vervolgens 20 bij op te tellen. als je dan bijv. op 107 uitkomt is het bouwjaar 2007.

bron:
http://www.europart.nl/ad...neff-of-gaggenau-apparaat

Kom dezelfde berekening ook op andere websites tegen. Dit betekent echter wel dat je in staat moet zijn het fornuis te bezichtigen of aan de verkoper vragen op hij je het FD nummer wilt geven.

200 fish found!