Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-09 15:06
Goedemorgen tweakers. Ik ben een beetje op zoek naar een TV-kenner.
Ik ben op dit moment in Duitsland en kom in de lokale supermarkt de Sharp Aquous LC-55CUF8372ES tegen voor €555. Nu zijn wij al een tijdje op zoek naar een 4k TV en kijk ik al een tijdje rond, maar vond deze prijs wel belachelijk goedkoop. Ik kan echter weinig vinden over dit model en vroeg me af of iemand wat tips kon geven of ik deze moet meenemen of niet. Ik weet dat Sharp niet zo goed is als Samsung of LG, maar ik ben dan ook niet persé op zoek naar het beste van het beste. Is deze TV goed genoeg om mee te nemen voor €555 als je niet op zoek bent naar het beste? Gebaseerd op prijs/kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-10 21:37
rdlfcuboy schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 08:24:
Goedemorgen tweakers. Ik ben een beetje op zoek naar een TV-kenner.
Ik ben op dit moment in Duitsland en kom in de lokale supermarkt de Sharp Aquous LC-55CUF8372ES tegen voor €555. ...
Dit is het OLED TV topic, en de genoemde Sharp is een LCD TV :?

Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
SpeedingWilly schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 08:28:
[...]

Dit is het OLED TV topic, en de genoemde Sharp is een LCD TV :?
Oh excuses, dan heb ik een schopje nodig 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
rdlfcuboy schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 08:30:
[...]
Oh excuses, dan heb ik een schopje nodig 8)7
Dat klopt. Persoonlijk aankoopadvies vragen in een algemeen topic: niet handig. Over een lcd tv in een oled topic: niet handig. In "Televisies & Beamers" in plaats van in "Consumentenelectronica Aankoopadvies": niet handig. Maak er dus maar een hele grote schop van. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
S1NN3D schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 09:12:
[...]

Dat klopt. Persoonlijk aankoopadvies vragen in een algemeen topic: niet handig. Over een lcd tv in een oled topic: niet handig. In "Televisies & Beamers" in plaats van in "Consumentenelectronica Aankoopadvies": niet handig. Maak er dus maar een hele grote schop van. ;)
Nogmaals excuus, bedankt voor de schop. Ik zal zorgen dat mn vriendin er 1 geeft in het echte leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiteflashh
Deze kan dicht. Heb uiteindelijk een Samsung van 65 inch gekocht.
Pagina: 1