Ik ben nu een 3 tal jaar in het bezit van een LG G3 maar ben hier niet super tevreden over. Nu ik regelmatig de melding begin te krijgen dat mijn telefoon aan het oververhitten is en de batterij al slechter en slechter aan het worden is ben ik aan het uitkijken voor een nieuw toestel. Door de recente mankementen ( de telefoon wordt soms zo heet dat ik hem bijna niet meer kan vasthouden ) vrees ik ook dat de vervanger er eerder vroeger dan later zal moeten komen
Ik heb voor dit toestel een chinese smartphone gehad met een scherm van 6.5". ik vond dit zeer prettig werken en ben sindsdien op zoek naar een toestel met dezelfde grootte maar door problemen met douane kosten durf ik minder goed op de aziatische markt te bestellen.
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een toestel met een groot scherm en een degelijke procesor. Ik gebruik mijn toestel voornamelijk voor te gamen en online mee te werken
Wat is je budget?
meer als 500 euro vind ik eigenlijk te veel spijtig genoeg lijkt dit een probleem
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
gamen, website browsing, film kijken enz
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al verschillende toestellen bekeken maar kan er niet meer aan uit.
LG G6:
- sherm is wat aan de kleine kant
- Ik beschik nu over een G3 en ben er niet echt tevreden over dus deze ontwijk ik.
Oneplus3T:
- scherm is wat klein
- met de 5 in de nabije toekomst is het wat lastig om deze nu te kopen. ( aangezien er nog geen prijs is gegeven voor de 5 en de 3T mogelijks wat goedkoper wordt bij de release )
Xiaomi mi mix:
- scherm is ideaal
- lijkt me een sterk genoeg toestel om te doen wat ik er mee wil doen
- 4G frequentie voor mijn provider is slechts gedeeltelijk aanwezig
- prijzig
- hier niet te krijgen zonder importkosten die het toestel te duur maken.
Motorola reeksen:
-het scherm komt in de buurt voor de moto x force en het toestel lijkt goed te functioneren ( mijn vrouw heeft er eentje)
- is een optie maar ik had graag uitgesloten dat een groter model niet even vlot te verkrijgen is.
Huawei P10 plus:
-lijkt me qua specs een goed toestel
- veel te prijzig
Welke vragen heb je hier nog over?
Voornamelijk of er nog toestellen zijn die ik gemist heb die aan de voorwaarden voldoen. Ik zou heel graag terug naar een groter toestel gaan maar de europese modellen houden vaak op bij 5.7" en zijn enorm prijzig.
Ik heb voor dit toestel een chinese smartphone gehad met een scherm van 6.5". ik vond dit zeer prettig werken en ben sindsdien op zoek naar een toestel met dezelfde grootte maar door problemen met douane kosten durf ik minder goed op de aziatische markt te bestellen.
Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een toestel met een groot scherm en een degelijke procesor. Ik gebruik mijn toestel voornamelijk voor te gamen en online mee te werken
Wat is je budget?
meer als 500 euro vind ik eigenlijk te veel spijtig genoeg lijkt dit een probleem
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
gamen, website browsing, film kijken enz
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al verschillende toestellen bekeken maar kan er niet meer aan uit.
LG G6:
- sherm is wat aan de kleine kant
- Ik beschik nu over een G3 en ben er niet echt tevreden over dus deze ontwijk ik.
Oneplus3T:
- scherm is wat klein
- met de 5 in de nabije toekomst is het wat lastig om deze nu te kopen. ( aangezien er nog geen prijs is gegeven voor de 5 en de 3T mogelijks wat goedkoper wordt bij de release )
Xiaomi mi mix:
- scherm is ideaal
- lijkt me een sterk genoeg toestel om te doen wat ik er mee wil doen
- 4G frequentie voor mijn provider is slechts gedeeltelijk aanwezig
- prijzig
- hier niet te krijgen zonder importkosten die het toestel te duur maken.
Motorola reeksen:
-het scherm komt in de buurt voor de moto x force en het toestel lijkt goed te functioneren ( mijn vrouw heeft er eentje)
- is een optie maar ik had graag uitgesloten dat een groter model niet even vlot te verkrijgen is.
Huawei P10 plus:
-lijkt me qua specs een goed toestel
- veel te prijzig
Welke vragen heb je hier nog over?
Voornamelijk of er nog toestellen zijn die ik gemist heb die aan de voorwaarden voldoen. Ik zou heel graag terug naar een groter toestel gaan maar de europese modellen houden vaak op bij 5.7" en zijn enorm prijzig.