Feedback over website

Pagina: 1
Acties:
  • 603 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ONiel
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15-06 21:16
Hey!

Ik heb een website gemaakt en rekening gehouden met de kritiek die ik op vorige kreeg.
Ik heb gebruik gemaakt van een kleurenpalet, fonts, max-width 950px, responsive,...

Graag zou ik weten wat je er van vindt en hoe ik het kan verbeteren!
Persoonlijk denk ik dat de website iets fleuriger moet, maar weet niet welk kleurenpalet daar het beste voor zou zijn...

Bedankt!

[ Voor 6% gewijzigd door Microkid op 27-05-2017 23:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:26

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Volgens mij mis ik wat :+

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ONiel
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15-06 21:16
Ja, bedankt! Het is al laat hé ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Microkid op 27-05-2017 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:26

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

- Ik vind de font een beetje standaard
- Wat voor site is het? Als ik kijk zie ik niet direct dat het een webdesigners-site is. Een bijpassend logo doet het goed.
- 'Welcome' is niet echt een duidelijke <title>. Of heet je site soms zo ;)?
- Kleurcontrast vind ik niet echt mooi. Te weinig kleur...
- Zwarte tekst op een donkere achtergrondkleur in je contactformulier is niet echt goed leesbaar.

Verder oogt het ook niet echt uitnodigend. Het neigt meer een beetje naar het simpele Web 1.0 in een moderne vorm ;-)
Kijk eens naar sites van andere webdesign bedrijven. Er missen bij jouw meer kleuren en dynamiek in.

[ Voor 7% gewijzigd door AW_Bos op 27-05-2017 01:10 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grijs op grijs is voor mij (nauwelijks) te lezen. En waarschijnlijk voor meer mensen. Bij je portfolio kom ik uit bij een website met een login. Kan ik dus niet verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asstastic
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 24-09-2023
Eerlijk gezegd vind ik het eerder op een persoonlijke blog lijken.

Een paar feedback items:

- Geen duidelijke huisstijl
- info over bedrijf?
- Afgeronde werkzaamheden of interne projecten?
- Lijkt op een template

Doe inspiratie op en leer over technieken en stijlen.

Techniek en stijl: http://www.smashingmagazine.com/
Inspiratie: http://www.cssdesignawards.com/

Succes!

[ Voor 0% gewijzigd door asstastic op 27-05-2017 18:14 . Reden: typos ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:56

JJ93

Error 418

Claims die je maakt moet je wel hard kunnen maken.
- Fast: nee, o.a. assets niet minified
- Secure: nee, o.a. contactformulier loopt over HTTP
- Testimonials: komt niet overeen met portfolio

Zinnen lopen wat mij betreft niet helemaal lekker met hier een daar een spelfout. "Ook vindt ik"
En met een subdomein van comeze gaat ook geen enkele potentiële klant je serieus nemen.

Ik zou beginnen met het kopen van een eigen domeinnaam en het waarmaken van de claims die je maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 08-10 13:33
Ik zal maar beginnen dat deze reactie niet negatief bedoeld is ^^.

Het is redelijk onduidelijk waar je website voor is - tenminste - als je nieuw je website bezoekt. Het is gissen tot je een aanname moet maken wanneer je die knop tegenkomt "Geef mij die website" (misschien wat formeler formuleren trouwens?).

Idem voor "Uw website" waar je vervolgens uitkomt, waarom moet ik gegevens invullen? Dat is niet duidelijk; krijg ik dan een offerte, rolt de website er dan binnen 5 minuten uit? Hoeveel paginas incl. titel etc? Misschien weet ik dat nog niet ;) - lijkt me een zorg voor later.

Bezoek je website zelf eens als "onwetende potentiele klant", is alles duidelijk? Niets mag aan de aannmens overgelaten worden, wees duidelijk. Wat doe ik hier, wat kan ik verwachten, wat moet ik doen en waarom moet ik iets invullen?

Ik zou een duidelijk contrast maken zodat duidelijk is welk "deel" van de pagina een invoerveld is. Kan gelijk je grijs-op-grijs probleem deels verhelpen.

Tevens zou ik een wat frissere uitstraling nemen. Het komt nu wel heel donker, gesloten en bijna simpel over ;). Probeer wat lichtere kleuren, zal minder bekrompen overkomen.

500 Internal Server error nginx vliegen me om de oren. Nouja...das wat overdreven, maar nu binnen 5 minuten al 3x gehad ^^, kijk daar ook even naar.

Informatiebeveiliging is een interesse toch ;)? Dan wil je toch niet dat mensen hun email-adres en telnr over HTTP versturen ^^? Versleutel je die gegevens trouwens wel in je database?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Alleen te bereiken via een non-https webform en/of een mail-adres met als woonplaats (gok ik) Limburg, Belgie?

Met alle nuance; het is nog net geen site voor een Nigeriaanse prins maar je snapt waarschijnlijk wel dat een site voor web-development en/of diensten toch echt iets netter en duidelijker moet, al dan niet voorzien van een KvK-nummer?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:09

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Sitechecks zijn niet toegestaan, zie Webdesign, Markup & Clientside Scripting Beleid

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.