Unraid case

Pagina: 1
Acties:

• Philip J. Dijkstra
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-12-2025
Ik wil 8 x 3.5" schijven plaatsen plus 2x SSD caching pool.
Na eindeloos draadjes lezen op verschillende plaatsen zie ik eigenlijk maar 2 opties (in europa):

(1) Silverstone DS380B (ik wordt gewoon niet warm van de CS380)
(2) U-NAS NSC-810A
(3) Een 6 x 5,25 bay case en daar icydock 5x3,5 case racks in zetten.

Het formaat van de DS380B spreekt mij ontzettend aan maar ik heb nu toch op een paar plaatsen gelezen dat er problemen zijn met de hitte. Gebruikt er iemand deze kast en kan hij toelichting geven op de hitte ontwikkeling in de kast? Ventilatoren vervangen met betere (stillere) is geen issue.

De U-NAS is tof maar wel weer import geneuzel. Daarnaast wordt naast de 8x 3.5" het toch lastig om 2x 2.5" SSD erin te proppen (maart niet onmogelijk. Persoonlijke ervaringen zeer welkom (met de A versie, niet de oude)

[ Voor 19% gewijzigd door Philip J. Dijkstra op 27-05-2017 01:53 ]

• geenwindows
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
De genoemde behuizingen ken ik niet.
Misschien de Fractal Design Node 804? Passen 10x 3.5 en 2x 2.5 in.

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

• Philip J. Dijkstra
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-12-2025
Ik wil de schijven er aan de voorkant in brackets uit kunnen trekken, meer voor de beleving dan het nut maar dat maakt het voor mij een nas. De 804 is een mooie kast als je het prima vind dat al je schijven vast in je kast hangen. Ik zoek iets anders maar bedankt voor het meedenken.

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-12-2025
https://www.servercase.co...s-server-case-crs8001buh/
Verder vind ik hier geen info over!

Misschien toch naar een mid tower kijken(veel goedkoper), waar de schijven dwars in staan.
Dan kun je de schijven eruit trekken(naar de zijkant), en aan de andere kant de 2 kabels los trekken,
meestal kun je 6 of 7 schijven op een rij krijgen. Dan kun je de rest in de 5"25 zetten, en hier misschien een hotswap kopen.

Silverstone DS380B,
Ziet er handig uit.
Tav warmte, de kast heeft weinig gaten in voorkant en zijkant, misschien deur open laten(als dit helpt),
en zeker harde schijven kiezen die niet warm worden.
Ook boven de hd's op de kast zijn geen gaten, hier gaten maken zou veel helpen, als je dit bij je nieuwe kast wilt doen.

[ Voor 26% gewijzigd door jan99999 op 28-05-2017 07:19 ]