Hoe lang kan een advertentie op gereserveerd blijven staan?

Pagina: 1
Acties:

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Topicstarter
Wat gebeurt er wanneer iemand vergeet zijn V&A advertentie weg te halen, nadat hij de status van de advertentie eerder al op "Gereserveerd" heeft gezet? Vervalt dan de advertentie sowieso na verloop van tijd en hoe lang duurt dat dan?

Ik heb de betreffende verkoper een bericht gestuurd met een vraag over de status van zijn aangeboden product, maar hij heeft niet gereageerd. Zojuist zag ik ook de volgende melding onderaan mijn bericht aan hem staan: "De deelnemer(s) aan deze discussie is/zijn niet meer actief op Tweakers en kunnen daardoor jouw bericht niet ontvangen. De reactie-mogelijkheid is daarom uitgeschakeld."

De advertentie is geplaatst op 12 april en staat al zeker 9 dagen op Gereserveerd, maar waarschijnlijk nog veel langer. Gegeven dat de verkoper überhaupt niet meer actief is op Tweakers, is het misschien handig om de advertentie weg te halen?

• choogen
  • Niet online

choogen

Topicstarter
Bump.

Het gaat me specifiek om de volgende advertentie: V&A aangeboden: Intel Core i7-6700K Boxed

De bewuste verkoper was pas actief sinds 8 april 2017, plaatste deze advertentie op 12 april 2017 en heeft dus al enkele weken daarna zijn account kennelijk weer opgeheven, zodat ook de status van zijn advertentie tot in de eeuwigheid op gereserveerd dreigt te blijven staan.

Bovendien ligt zijn vraagprijs maar liefst 40% onder de laagste winkelprijs, terwijl het product volgens hem nieuw is.

Misschien kan ik dit beter rechtstreeks aan de V&A redactie melden?

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:56

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Die gebruiker heeft een ban, voor zover ik weet zou dat de advertenties automatisch offline moeten halen.

Eens zien wat de devvers daarover te zeggen hebben. :)

V&A Feedback => Stoute Bugs

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• choogen
  • Niet online

choogen

Topicstarter
Bump.

Kan iemand hier eens naar kijken?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:55

crisp

Devver

Pixelated

Een snelle check leert mij dat alleen de openbare advertenties op offline worden gezet bij een ban, dus niet gereserveerde ads. @Dirk: is het wenselijk om daar ook de gereserveerd status aan toe te voegen?

Intentionally left blank

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:56

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik zie geen reden om ze online te laten.

Misschien dat @Verwijderd, @Microkid, @FlipFluitketel of @InFamous er nog iets over te zeggen heeft. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:34

InFamous

excommunicado

Wat mij betreft kunnen alle advertenties op dat moment weg, er is geen reden om advertenties online te laten die niks toevoegen.

Formerly known as Ragdoll

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:16

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Openstaande/gereserveerde advertenties kunnen bij een ban de status "verwijderd" krijgen, de rest uiteraard niet.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

@FlipFluitketel: actieve advertenties worden nu op 'embargo' gezet, niet op 'verwijderd'...

Intentionally left blank

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:16

FlipFluitketel

Frontpage Admin
@crisp Dat mag ook zo blijven ja :P

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Fix komt volgende week mee met de release ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1