Game pc+-400

Pagina: 1
Acties:

• Thomdebom35
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-02 01:24
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Op 1080P casual gamen

Wat mag het systeem gaan kosten?
Zoals de titel al suggereert om en rondom 400 euro

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is al geregeld

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Sinds het redelijk casual gamen is verwacht ik niet veel meer nodig te hebben dan dit

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Een paar jaar geleden had ik meteen achter team groen gestaan maar sinds amd nu ook mooie dingen op de markt heeft sta ik overal voor open

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc moet eigenlijk om de week verhuizen,
dit is wat lastig want op dit budget is er weinig ruimte voor small form factor, ik denk dat het het handigst is hem maar gewoon zo te laten maar als jullie ideeën hebben hoor ik ze graag

Ga je overklokken?
Liever niet, dit kost vaak extra geld en ik heb hier geen ervaring mee

Wat verwacht je van ons?
Elke cent die er af kan zonder al teveel prestaties in te geven is zeer welkom.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Pentium G4560 Boxed€ 56,49€ 56,49
1MSI B250M PRO-VD€ 69,95€ 69,95
1Gigabyte Radeon RX 560 Gaming OC 2G€ 123,-€ 123,-
1Sharkoon VS4-S€ 26,95€ 26,95
1Crucial CT8G4DFS824A€ 56,95€ 56,95
1be quiet! System Power B8 350W€ 39,49€ 39,49
1Kingston SSDNow UV400 240GB€ 87,50€ 87,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 460,33

Verwijderd

Denk niet dat je kan verwachten om hier een beetje fatsoenlijk mee te kunnen gamen..
Die kast heeft trouwens maar 1 fan, je wil er toch minimaal 2 denk ik.
Is gebruikt via V&A geen idee?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 22:23:
Denk niet dat je kan verwachten om hier een beetje fatsoenlijk mee te kunnen gamen..
Die kast heeft trouwens maar 1 fan, je wil er toch minimaal 2 denk ik.
Is gebruikt via V&A geen idee?
Dat hangt natuurlijk wel heel erg af van welke titels TS wil gaan spelen. Games als CS:GO, overwatch, enzovoorts gaan prima op een dergelijk systeem. Voor games als GTA V, Doom, Witcher 3, enzovoorts word dat echter wel een heel ander verhaal, hoewel dat op lage settings ook nog redelijk te doen is.

• inf3rno89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-02 11:36
Het is echt wel mogelijk om fatsoenlijk te gamen op dit systeem. Het is alleen de vraag wat de verwachtingen zijn en welke spellen er worden gespeeld. Als je dat met ons kan delen kan je veel beter geholpen worden.

Edit: Lars. was mij voor.

[ Voor 6% gewijzigd door inf3rno89 op 26-05-2017 22:36 ]

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:41
Videokaart; pricewatch: MSI Radeon RX 460 2G OC
Moederbord; pricewatch: MSI H110M ECO
Zorg er wel voor dat het moederbord bios 2.7 of nieuwer heeft.

Voor de behuizing zou je deze kunnen overwegen vanwege USB 3.0;
pricewatch: Sharkoon VS4-V USB 3.0

Eventueel zou je kunnen overwegen om voor een 1TB HDD te gaan in plaats van SSD.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 22:35:
[...]

Dat hangt natuurlijk wel heel erg af van welke titels TS wil gaan spelen. Games als CS:GO, overwatch, enzovoorts gaan prima op een dergelijk systeem. Voor games als GTA V, Doom, Witcher 3, enzovoorts word dat echter wel een heel ander verhaal, hoewel dat op lage settings ook nog redelijk te doen is.
Dat hangt zeker heel erg af van de titels, helaas heeft Ts die niet vermeld.
CS:GO speel ik niet meer maar wel heel veel CS 1.3-1.6 vroeger, en FPS was echt heel belangrijk.
GTA V gaat denk ik wel heel brak lopen :P
TS is denk ik hoe dan ook beter af met een tweedehands systeem voor dit budget, denk je niet?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 22:46:
[...]

Dat hangt zeker heel erg af van de titels, helaas heeft Ts die niet vermeld.
CS:GO speel ik niet meer maar wel heel veel CS 1.3-1.6 vroeger, en FPS was echt heel belangrijk.
GTA V gaat denk ik wel heel brak lopen :P
TS is denk ik hoe dan ook beter af met een tweedehands systeem voor dit budget, denk je niet?
Qua price/performance kan je bijna altijd beter voor een tweedehands systeem gaan natuurlijk, zelfs als je 2k te besteden hebt. De vraag is: wil TS dat? En is het nodig voor wat TS wil? Daarvoor hebben we denk ik wat meer informatie van TS nodig, bijvoorbeeld welke games hij wil gaan spelen. Maar om te zeggen dat er niet goed te gamen is met dit systeem vind ik wat kort door de bocht.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 22:51:
[...]

Qua price/performance kan je bijna altijd beter voor een tweedehands systeem gaan natuurlijk, zelfs als je 2k te besteden hebt. De vraag is: wil TS dat? En is het nodig voor wat TS wil? Daarvoor hebben we denk ik wat meer informatie van TS nodig, bijvoorbeeld welke games hij wil gaan spelen. Maar om te zeggen dat er niet goed te gamen is met dit systeem vind ik wat kort door de bocht.
Hmm bijna altijd, bij een systeem van 2-2.5 k kan je tweedehands hooguit een duurdere cpu krijgen met meer cores maar lagere snelheid en een onbruikkbare sli opstelling, maar je punt is duidelijk.
Vraag blijft idd wat wil TS gaan spelen?

• Thomdebom35
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-02 01:24
Verwijderd schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 22:51:
[...]

Mijn excuses voor het vergeten van het vermelden van de games 7(8)7 de games zijn deels oudere games als gta san andreas etc maar ook bijvoorbeeld gta V. Ik heb er geen problemen mee de settings wat lager te zetten voor de veeleisendere games.

Ik snap dat dit een grote eis is voor het budget maar mijn probleem is dat ik niet te ver wil rijden en in Friesland woon, dit maakt tweedehands een stuk lastiger.

500 euro is de absolute max, dan past een 1050TI ook nog net binnen het budget, geeft dit een grote meerwaarde aan fps?

Over de ssd, op dit moment heb ik het geld niet om me een hdd en een ssd te veroorloven, maar wil toch eigenlijk wel beginnen met een ssd en zodra die vol zit over een paar maanden alsnog een hdd te kopen.

De voorstellen van Nitrox zal ik in de build verwerken, bedankt daarvoor!

• indifined1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-02 20:34
Ook in friesland bestaat een 2e hands markt, voor dit geld kan je een systeem hebben waar je bijna alle games op 1080p kunt spelen met hoge settings. (en dat zeg ik niet alleen omdat ik toevallig een game pc voor 375 te koop heb en in friesland woon :p)

je zou ook kunnen overwegen om bijvoorbeeld je videokaart of ssd 2e hands te kopen, om zo wat meer bang voor buck te krijgen.
Pagina: 1