Mijn vraag
- Ik wilde een gedeelte van mijn bitcoin overmaken naar Bittrex zodat ik kon handelen, maar hij blijft Pending en krijgt geen confirmaties. Volgens mij komt dit omdat de Bitcoin Mining Fee te laag was ingesteld en de miners mij nu niet meenemen in de blockupdate. Erg vervelend, want hij blijft nu ergens in de lucht hangen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
- blockchain.info als Wallet
- overgemaakt naar Bittrex.com
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Mijn transaction ID is
d9c8a9753f2ddc32d05b8757894c91f9680c80c9e72fc2d8bd176ae7bb9eb511
Ik wil de een transaction accelerator gebruiken zodat ik in een miningpool meegenomen wordt, maar die accepteren geen creditcards etc.
Nu ken ik mijn opties niet meer. Ik dacht zelf nog aan het voglende:
- Is er een goede transaction accelerator die mijn bitcoin transactie voorrang kan geven (tegen betaling).
- Kan ik de transactie terug trekken? Zo ja hoe en met welke site/tool?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want ik krijg het spaans-benauwd hiervan.
Mvg,
Joost
- Ik wilde een gedeelte van mijn bitcoin overmaken naar Bittrex zodat ik kon handelen, maar hij blijft Pending en krijgt geen confirmaties. Volgens mij komt dit omdat de Bitcoin Mining Fee te laag was ingesteld en de miners mij nu niet meenemen in de blockupdate. Erg vervelend, want hij blijft nu ergens in de lucht hangen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
- blockchain.info als Wallet
- overgemaakt naar Bittrex.com
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Mijn transaction ID is
d9c8a9753f2ddc32d05b8757894c91f9680c80c9e72fc2d8bd176ae7bb9eb511
Ik wil de een transaction accelerator gebruiken zodat ik in een miningpool meegenomen wordt, maar die accepteren geen creditcards etc.
Nu ken ik mijn opties niet meer. Ik dacht zelf nog aan het voglende:
- Is er een goede transaction accelerator die mijn bitcoin transactie voorrang kan geven (tegen betaling).
- Kan ik de transactie terug trekken? Zo ja hoe en met welke site/tool?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want ik krijg het spaans-benauwd hiervan.
Mvg,
Joost