Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostiphone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-09 20:24
Mijn vraag
- Ik wilde een gedeelte van mijn bitcoin overmaken naar Bittrex zodat ik kon handelen, maar hij blijft Pending en krijgt geen confirmaties. Volgens mij komt dit omdat de Bitcoin Mining Fee te laag was ingesteld en de miners mij nu niet meenemen in de blockupdate. Erg vervelend, want hij blijft nu ergens in de lucht hangen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
- blockchain.info als Wallet
- overgemaakt naar Bittrex.com

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Mijn transaction ID is

d9c8a9753f2ddc32d05b8757894c91f9680c80c9e72fc2d8bd176ae7bb9eb511

Ik wil de een transaction accelerator gebruiken zodat ik in een miningpool meegenomen wordt, maar die accepteren geen creditcards etc.

Nu ken ik mijn opties niet meer. Ik dacht zelf nog aan het voglende:
- Is er een goede transaction accelerator die mijn bitcoin transactie voorrang kan geven (tegen betaling).
- Kan ik de transactie terug trekken? Zo ja hoe en met welke site/tool?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want ik krijg het spaans-benauwd hiervan.

Mvg,
Joost

Beste antwoord (via joostiphone op 29-05-2017 14:28)

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 10:07
joostiphone schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 20:34:
Mijn vraag
- Ik wilde een gedeelte van mijn bitcoin overmaken naar Bittrex zodat ik kon handelen, maar hij blijft Pending en krijgt geen confirmaties. Volgens mij komt dit omdat de Bitcoin Mining Fee te laag was ingesteld en de miners mij nu niet meenemen in de blockupdate. Erg vervelend, want hij blijft nu ergens in de lucht hangen.

Mijn transaction ID is

Ik wil de een transaction accelerator gebruiken zodat ik in een miningpool meegenomen wordt, maar die accepteren geen creditcards etc.

- Is er een goede transaction accelerator die mijn bitcoin transactie voorrang kan geven (tegen betaling).

Mvg,
Joost
Te druk, heeft bij mij circa 4 dagen geduurd ipv de normale paar minuten. Deze vraag had je natuurlijk ook in het bitcoin topic kunnen stellen xd Althans, daar is deze vraag al heel vaak gesteld de afgelopen dagen.

Conclusie: even geduld hebben

@Bartske FEE te laag?? Poeh, ik vind hem juist aan de hoge kant.
Transactie is gezien door de blockchain, transactie komt dus helemaal goed, niks aan het handje. Kan alleen even duren, vooral nu in deze drukte.
Daarnaast... ik weet niet hoe de BTC verzonden is, indien dit met zijn wallet op de PC gedaan is, is deze allang de deur uit.

Enige wat is, er zijn nu zoveel transacties gaande waardoor je in de wachtrij staat, een wachtrij die 100% gewoon verwerkt zal worden. Ik schrok ook toen het na 24u nog niet erop stond, mja na 4 dagen stond het erop (mijn fee was veel lager).

Bittrex geeft ook aan dat de BTC onderweg is net als de blockchain, alles ziet er perfect uit :)

[ Voor 19% gewijzigd door LopendeVogel op 26-05-2017 20:46 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:09
Je fee is inderdaad te laag volgens https://bitcoinfees.21.co

Waarom stuur je niet gewoon nog een transactie met hogere fee? Dan wordt die oude automatisch gecanceled als de nieuwe transactie in de blockchain komt, je kan de BTC niet 2x uitgeven namelijk.

Overigens is dit antwoord vrij makkelijk via google te vinden ;) nergens om je zorgen over te maken.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
joostiphone schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 20:34:
Mijn vraag

Mijn transaction ID is

Mvg,
Joost
Te druk, heeft bij mij circa 4 dagen geduurd ipv de normale paar minuten. Deze vraag had je natuurlijk ook in het bitcoin topic kunnen stellen xd Althans, daar is deze vraag al heel vaak gesteld de afgelopen dagen.

Conclusie: even geduld hebben

@Bartske FEE te laag?? Poeh, ik vind hem juist aan de hoge kant.
Transactie is gezien door de blockchain, transactie komt dus helemaal goed, niks aan het handje. Kan alleen even duren, vooral nu in deze drukte.
Daarnaast... ik weet niet hoe de BTC verzonden is, indien dit met zijn wallet op de PC gedaan is, is deze allang de deur uit.

Enige wat is, er zijn nu zoveel transacties gaande waardoor je in de wachtrij staat, een wachtrij die 100% gewoon verwerkt zal worden. Ik schrok ook toen het na 24u nog niet erop stond, mja na 4 dagen stond het erop (mijn fee was veel lager).

Bittrex geeft ook aan dat de BTC onderweg is net als de blockchain, alles ziet er perfect uit :)

[ Voor 19% gewijzigd door LopendeVogel op 26-05-2017 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
The fastest and cheapest transaction fee is currently 390 satoshis/byte, shown in green at the top.
Als je snel wilt verzenden moet je dan niet een fee van 120 sat/byte (zoals hij) gebruiken. Neem aan dat je je coins naar een exchange stuurt om te handelen in deze tijden liever een premium prijs betaald dan 4 dagen moet wachten op je confirmation.

En zolang hij nog niet in een block zit kan je hem gewoon opnieuw sturen toch?

[ Voor 10% gewijzigd door Bartske op 26-05-2017 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostiphone
Okay. Bedankt voor de reacties. Ik wacht dan nog even.

En ik ben redelijk nieuw met het overmaken van bitcoins etc, het was al een uitzoekwerk om zover te komen en het principe van de transactie ID's te begrijpen.

Even voor mijn begrip en als reactie op @Bartske . Hoe zou dit in zijn werk gaan dan? Ik dacht dat iedere transactie uniek is. Hoe kan ik een transactie overschrijven (om het zo maar te zeggen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
joostiphone schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 20:47:
Okay. Bedankt voor de reacties. Ik wacht dan nog even.

En ik ben redelijk nieuw met het overmaken van bitcoins etc, het was al een uitzoekwerk om zover te komen en het principe van de transactie ID's te begrijpen.

Even voor mijn begrip en als reactie op @Bartske . Hoe zou dit in zijn werk gaan dan? Ik dacht dat iedere transactie uniek is. Hoe kan ik een transactie overschrijven (om het zo maar te zeggen)?
Heb het zelf nog nooit gedaan, maar zolang hij niet confirmed is zit hij niet in een block en dus niet in de blockchain. Met een double spend zou hij dan degene met de hoogste fee weg moeten schrijven en de andere ongeldig moeten maken. Het makkelijkste zou echter gewoon zijn om te wachten. Het is niet dat je coins wegzijn ofzo.

https://bitcoin.stackexch...e-unconfirmed-transaction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostiphone
Bartske schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 20:51:
[...]

Heb het zelf nog nooit gedaan, maar zolang hij niet confirmed is zit hij niet in een block en dus niet in de blockchain. Met een double spend zou hij dan degene met de hoogste fee weg moeten schrijven en de andere ongeldig moeten maken. Het makkelijkste zou echter gewoon zijn om te wachten. Het is niet dat je coins wegzijn ofzo.

https://bitcoin.stackexch...e-unconfirmed-transaction
Stel dat ik het toch wil proberen; Hoe zou ik de dubbele spend dan moeten doen? Moet ik dan precies hetzelfde Bitcoin bedrag overmaken van mijn blockchain.info wallet-adres naar het Bittrex wallet-adres?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joostiphone
Het wachten loonde. Ik heb mijn coins weer in een (Poloniex en Bittrex) Wallet.

Bedankt voor jullie adviezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
joostiphone schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:28:
Het wachten loonde. Ik heb mijn coins weer in een (Poloniex en Bittrex) Wallet.

Bedankt voor jullie adviezen.
NP, daarnaast, stel je had nog een bedrag overgemaakt (met meer fee) was je het bedrag gewoon 2x ''kwijt'', het is niet dat de andere transactie geannuleerd zou worden oid, het werd dan gewoon een 2e transactie (ook wel logisch natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostiphone
LopendeVogel schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:59:
[...]

NP, daarnaast, stel je had nog een bedrag overgemaakt (met meer fee) was je het bedrag gewoon 2x ''kwijt'', het is niet dat de andere transactie geannuleerd zou worden oid, het werd dan gewoon een 2e transactie (ook wel logisch natuurlijk).
Precies, dat dacht ik dus al. Ik las ergens dat je met bitcoin client console (waarvan je dus de 250GB aan data download) je de transactie kan terugtrekken/overschrijven.

Nu het niet meer nodig is ga ik dat niet meer uitzoeken, maar het lijkt te kunnen...
Pagina: 1