Hallo luitjes,
Ik ben voor mijn vriendin op zoek naar een nieuwe desktop ter vervanging van haar Sony i3 laptop welke te traag begint te worden voor fotobewerking. Ondanks een SSD en 8 gig geheugen. Daar ik zelf nogal een leek ben in dit soort dingen, hoop ik dat jullie mij kunnen helpen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc wordt alleen maar gebruikt voor fotobewerking, denk aan Photoshop en Lightroom, dit alles moet lekker snel en soepel gaan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
tussen de 1000-1500 euro, minder mag altijd natuurlijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen de monitor gaat mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier kan ik kort in zijn.. Alles dus
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het mooiste zou zijn, dat dit alles in een kleine kast komt welke ook nog eens stil is. Aangezien de desktop in de woonkamer komt te staan.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dus dat jullie mij kunnen adviseren hierin, en of ik eventueel aanpassingen moet doen. Ik weet namelijk niet of ik voor een i5 of een i7 zou moeten gaan, aangezien ik hoor dat het verschil verwaarloosbaar zou zijn. Het samengestelde lijstje is wat een collega mij aanraadde, maar misschien zijn er toch wat dingen net weer iets beter voor hetzelfde geld
Ik ben voor mijn vriendin op zoek naar een nieuwe desktop ter vervanging van haar Sony i3 laptop welke te traag begint te worden voor fotobewerking. Ondanks een SSD en 8 gig geheugen. Daar ik zelf nogal een leek ben in dit soort dingen, hoop ik dat jullie mij kunnen helpen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc wordt alleen maar gebruikt voor fotobewerking, denk aan Photoshop en Lightroom, dit alles moet lekker snel en soepel gaan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
tussen de 1000-1500 euro, minder mag altijd natuurlijk
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen de monitor gaat mee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Hier kan ik kort in zijn.. Alles dus
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het mooiste zou zijn, dat dit alles in een kleine kast komt welke ook nog eens stil is. Aangezien de desktop in de woonkamer komt te staan.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dus dat jullie mij kunnen adviseren hierin, en of ik eventueel aanpassingen moet doen. Ik weet namelijk niet of ik voor een i5 of een i7 zou moeten gaan, aangezien ik hoor dat het verschil verwaarloosbaar zou zijn. Het samengestelde lijstje is wat een collega mij aanraadde, maar misschien zijn er toch wat dingen net weer iets beter voor hetzelfde geld
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i7-7700K Boxed | € 350,71 | € 350,71 |
1 | Gigabyte GA-Z270X-Ultra Gaming | € 147,95 | € 147,95 |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G | € 277,50 | € 277,50 |
1 | WD Red WD40EFRX, 4TB | € 142,50 | € 142,50 |
1 | Fractal Design Define S | € 76,- | € 76,- |
1 | be quiet! Pure Rock Slim | € 23,- | € 23,- |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3000C15 | € 274,75 | € 274,75 |
1 | Sharkoon WPM600 Bronze | € 58,- | € 58,- |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 94,- | € 94,- |
1 | Raidsonic Icy Box IB-867 | € 34,- | € 34,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.478,41 |