Sleeved cables, of extension?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathoesoe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02-10 23:40
Beste Tweakers,

In mijn DAA topic heb ik een leuke build samengesteld. Momenteel wacht ik op de spullen, maar vroeg me nog iets af. Ik zou graag custom sleeved voedingskabels willen gebruiken, maar ben benieuwd wat de slimste keuze is. De voeding die ik besteld heb is een RM550x.

Dit setje van Megekko ziet er goed uit en worden direct op de voeding aangesloten. Het probleem hier is dat er twee 6+2 pins worden geleverd. Dat betekend dat er een 2 pins kabel naast mijn videokaart komt te hangen. Op zich niet heel erg, maar de voorkeur gaat uit naar 1 6-pins en 1 8-pins.

Dit setje van Highflow heeft voor een scherpere prijs de kabels die ik zoek (8+6 pins). Dit zijn daarentegen wel extensions De vraag of ik de kabels weggewerkt krijg, dat is een tweede. Verder staat er in de beschrijving ook niet bij welke voedingen er compatibel zijn.

Wat raden jullie aan?

Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patrick1992
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-06 21:23
Extensies werkt prima.. Ik raad aan om van 30 a 40 cm extensies . Dat gebruik ik zelf ook. . En kost ook minder :) en dat is genoeg om die lelijke voeding kabels weg te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathoesoe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 02-10 23:40
Klinkt goed @patrick1992! Bedankt! Ik ga het gewoon proberen denk ik, die kabels wegwerken wordt interessant. Weet je toevallig of ze ook passen op de RM550x?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick1992
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-06 21:23
Extensions passen op alle voedingen . Dus dat moet wel goed komen.:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZodexNL
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 03-09 21:45
Ik heb zelf ook extensions, het enigste minpunt is dat je cabel management in je kast iets moeilijke wordt. Maar ik heb een kast met meer dan genoeg ruimte dus dat is voor mij geen probleem. Voor mensen met weinig ruimte voor cabel management raad ik aan om sleeved te nemen.