Ik kan via mijn win2000 server wel op de win98 client shares komen, maar vanaf de win98 client kan ik niet op de win2000 share komen....ben er niet voor bevoegd ?!?!?!?
Is jouw user account incl. password op de server aangemaakt???
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
het makkelijkst is gewoon full access te geven aan everyone!
het wil ook nog wel eens helpen om op de win98 bak met exact hetzelfde user/pw combi in te loggen.
het wil ook nog wel eens helpen om op de win98 bak met exact hetzelfde user/pw combi in te loggen.
Hallo, even de search gebruiken (van Windows in dit geval). Elementaire kennis van Win2K is dat.Op donderdag 05 juli 2001 22:06 schreef EbAyzo het volgende:
hoe?
No production networks were harmed during this posting
nou sorry hoor!! ben net begonnen met win2kOp donderdag 05 juli 2001 22:08 schreef paella het volgende:
[..]
Hallo, even de search gebruiken (van Windows in dit geval). Elementaire kennis van Win2K is dat.
Niet lullig bedoeld of zo. Maar win2k is net ff wat anders dan de kiddie OS-en zoals 98.
Je moet wel ff weten hoe er mee om te gaan.
Maar je kan users aanmaken dmv rechtermuisknop op my computer dan manage aanklikken.
Vervolgens zie je local users en groeps.
Maar daar maar een gebruiker aan met de zelfde credentials als je 98 bak.
LET je moet inloggen met username en password op 98 anders word je niet gevallideerd door win2k.
Suc7
Je moet wel ff weten hoe er mee om te gaan.
Maar je kan users aanmaken dmv rechtermuisknop op my computer dan manage aanklikken.
Vervolgens zie je local users en groeps.
Maar daar maar een gebruiker aan met de zelfde credentials als je 98 bak.
LET je moet inloggen met username en password op 98 anders word je niet gevallideerd door win2k.
Suc7
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Niet echt lullig bedoeld hoor, maar het heet hier wel Gathering of Tweakers, niet Gathering of Beginnelingen.Op donderdag 05 juli 2001 22:09 schreef EbAyzo het volgende:
[..]
nou sorry hoor!! ben net begonnen met win2k
Okay, allemaal leuk dat het lullig is enzo, maar toch maar effe een antwoord op de vraag: Je dient het guest-account te enablen. (staat ergens bij users en die staat dacht ik bij computer management). Dan moet het wel lukken.
Jep
nou (niet iedereen) bedankt!!! Ik moest gewoon even een user aanmaken voor de pc boven!!
Oh ja..dit moet er even uit!! JE HOEFT NIET GELIJK ZO DOM TE REAGEREN ALS IEMAND IETS NIET WEET WAT JIJ WEL WEET!! Ik ben net begonnen met win2000 dus weet nog niet hoe alles werkt!! misschien dat jij een pro bent op computergebied maar ik moet nog wel wat leren...maar dan hoef je niet gelijk zo dom te reageren!!
ja en wat is dit nou weer voor een opmerking?
Oh ja..dit moet er even uit!! JE HOEFT NIET GELIJK ZO DOM TE REAGEREN ALS IEMAND IETS NIET WEET WAT JIJ WEL WEET!! Ik ben net begonnen met win2000 dus weet nog niet hoe alles werkt!! misschien dat jij een pro bent op computergebied maar ik moet nog wel wat leren...maar dan hoef je niet gelijk zo dom te reageren!!
ja en wat is dit nou weer voor een opmerking?
Niet echt lullig bedoeld hoor, maar het heet hier wel Gathering of Tweakers, niet Gathering of Beginnelingen.
Verwijderd
Er zijn nogal wat mensen die vergeten dat niemand als Tweaker wordt geboren. We zijn allemaal beginneling geweest.
Geen enkele reden dus om iemand af te zeiken of lullige opmerkingen te maken.
Geen enkele reden dus om iemand af te zeiken of lullige opmerkingen te maken.
Wat niet wegneemt dat jij best even de FAQ had kunnen lezen waar het allemaal in beschreven staat.Op vrijdag 06 juli 2001 09:44 schreef EbAyzo een verhaal met een kern van waarheid:
Aannames zijn fataal.
En dat is allemaal als positief, opbouwend, constructieve kritiek bedoeld.
Pagina: 1