Toon posts:

Leadtek Geforce2 64mb Probs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb net mijn nieuwe leadtek binnen en na het installeren van de kaart trillen de letters op het beeldscherm hevig.
Als mijn pc door zijn bios heen gaat kan ik de letters niet eens meer lezen :(
Het is erg moeilijk om de biosinstellingen te wijzigen op deze manier.
Ik weet niet wat ik hier aan moet doen........of is de videokaart stuk ?
Na het opstarten heb ik geen probleem met win2000. Alles functioneert zoals het moet..VREEMD.

Ik heb een Abit KT-7a met de laatst biosupdate en een thunderbird 1200.
Mijn scherm is een samsung 17" TFT

Ik zou het erg waarderen als iemand mij kon vertellen wat er aan de hand is en hoe ik dit kan oplossen.

Verwijderd

Welke Leadtek:

WinFast GeForce2 ULTRA 64Mb DDR RAM
of
WinFast GeForce2 PRO - 64Mb DDR RAM
of
WinFast GeForce 2 GTS - 32/64Mb DDR RAM
of
WinFast GeForce2 MX SH MAX - 64Mb 128 bit

Verwijderd

Dus in text-mode heb je bagger, en in W2K (grafisch) is het goed? Probeer eens een DOS-box full screen. Geeft dat ook problemen, dan is dat ding gewoon kaduk, retourneren dus.

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:45

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Het zal wel niet, maar misschien bevindt er zich een magnetisch/elektrisch veld in de buurt van je monitor (voeding, speakers, ...)

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de WinFast GeForce2 PRO - 64Mb DDR RAM
met TV-out.
Maar de problemen doen zich nu ook voor in win2000, het beeld begint een beetje te flikkeren en dan loopt de PC vast.
Je zou het kunnen vergelijken met iemand die zijn kaart zwaar heeft overgeklokt, misschien is het geheugen wel stuk.........of is er een of andere optie in de bios...ik weet het niet meer ??

Verwijderd

Topicstarter
Nee, eri s geen magnetisch iets in de buurt, ik had hier voor een V7700 32 mb en die heeft nog nooit problemen gegeven............
krijg bijna spijt dat ik voor het eerst geen ASUS heb gekocht.

Verwijderd

Ik ga er achter aan, moment

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
waarom nemen zoveel mensen die 64mb versie? dat ding is 100 piek duurder en levert maar een paar fps meer op en dan ook nog alleen in de reso's 1280x1024 of meer.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de winfast drivers gedownload en geen verschil.
Ik weet nu bijna zeker dat het geheugen stuk is. In windows heb ik geen problemen als ik het geheugen terugzet op 300 mhz ipv 400 nhz(default). Tijdens het opstarten van de PC blijven de problemen omdat dan het geheugen op 400 mhz draait.
ik bel morgen ff met de importeur Leadtek.
Ik laat jullie weten hoe het afloopt. Allen bedankt !
Pagina: 1